Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kategorie
Wydawca
Zalecany wiek
Wydanie
Instrukcja
Cena
-
od
do
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Ciemna Strona Księżyca
Pora wyruszyć na niebezpieczną misję ratunkową w ramach Ciemnej strony Księżyca, trzeciego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham LCG! Po porwaniu przez Korsarzy człowieka mogącego być kluczem do ucieczki z Krain snów, podążacie za nimi w kierunku tego martwego świata, gdzie niebezpieczeństwo czyha na każdym kroku.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Gdzie mieszkają bogowie
Gdzie mieszkają bogowie to scenariusz 4-A kampanii Senna wyprawa do gry Horror w Arkham:Gra karciana. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Koszmar tysiąca wcieleń
Dodatek Koszmar tysiąca wcieleń to drugi dodatek cyklu "Pożeracze Snów" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Pożeracze Snów.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Nie ma odwrotu
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Poszukiwania Kadath
Wyrusz w podróż przez krainy sennych marzeń w Poszukiwaniach Kadath, pierwszym zestawie Mitów z cyklu Pożeraczy Snów do gry karcianej Horror w Arkham LCG! Gdy postawiliście pierwsze kroki w Krainach Snów, wasze umysły wypełnił niepokój związany z nadchodzącą wyprawą, niebezpieczeństwami, które pozostawiliście w świecie jawy, oraz losem śniących, którzy przyszli tutaj przed wami.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Pożeracze Snów - Tkaczka z kosmosu
Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Blada Maska
Zestaw Blada Maska zawiera VI scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 228-267 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Echa przeszłości
Echa przeszłości zawierają III scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Mgły Carcosy
Zestaw Mgły Carcosy zawiera ostatni, VIII scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 304-342 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Noc czarnych gwiazd
Zestaw Noc Czarnych Gwiazd zawiera VII scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 263-303 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zapomniana era - Nici losu
Zestaw Nici losu zawiera kolejny scenariusz kampanii Zapomniana era. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Diabelska Rafa
Rybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin – ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Leże Dagona
Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Na wysokich obrotach
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana!
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Światło pośród mgieł
Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - W głąb wiru
W toku śledztwa w Innsmouth przemierzyliście nawiedzane przez fale i ociekające wilgocią jaskinie, lecz był to jedynie przedsionek królestwa Istot z Głębin. Głęboko pod burzliwymi falami północnego Atlantyku, spoczywa ukryte miasto. Jeśli zamierzasz oszczędzić ludzkości losu, jaki spotkał Innsmouth, musisz udać się wprost do serca burzy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Zbyt głęboko
W ramach Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą waszą wizytę w Innsmouth.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
W miejscach mocy, gdzie uporządkowana przestrzeń rozpada się i ustępuje pustce, są tacy, którzy przywołują abominacje wykraczające poza nasze wyobrażenia. Na szczęście jest też kilku odważnych badaczy, którzy zaryzykowaliby życie, aby położyć kres tym koszmarom. To rozszerzenie wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Dziedzictwo Dunwich
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24h)
Horror w Arkham: Gra karciana – Karnawał koszmarów - Scenariusz
Karnawał koszmarów to samodzielna historia poboczna, którą można rozegrać w ciągu każdej kampanii. Z ciągu scenariusza badacze będą przemierzać ulice Wenecji i próbować rozwiązać tajemnicę wśród oszalałego tłumu zamaskowanych postaci. Zdemaskowanie tego spisku będzie wymagało umiejętności dobrego planowania, sprytu i wytrwałości, ale nawet to może nie uchronić graczy przed punktem kulminacyjnym scenariusza, który wywróci wszystko do góry nogami.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie badaczy
W Na krawędzi Ziemi rozszerzeniu badaczy znajdziecie karty graczy w niespotykanej jednocześnie w historii Arkham ilości. Pięciu badaczy i blisko 250 kart zwiększających możliwości budowania talii sprawią, że z pewnością będziecie chcieli zaopatrzyć się w ten dodatek, który w jednej chwili znacząco wzmocni wasze talie!
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie kampanijne
W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Dziedzictwa Dunwich
Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Nocy fanatyka
Horror w Arkham LCG to kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 badaczy, próbujących zbadać mrożące krew w żyłach tajemnice, inspirowane światem wykreowanym przez H. P. Lovecrafta. Powrót Nocy fanatyka pozwala raz jeszcze przeżyć (lub oszaleć próbując) pierwszą kampanię, wzbogacając ją o 66 nowych kart, wśród których znajdą się karty scenariusza, spotkań i badaczy.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy
W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny