

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Kategorie
Wydawca
Zalecany wiek
Wydanie
Instrukcja
Zależność językowa
Dostępność
Cena
-
od
do
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Blada Maska

Zestaw Blada Maska zawiera VI scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 228-267 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Echa przeszłości

Echa przeszłości zawierają III scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Mgły Carcosy

Zestaw Mgły Carcosy zawiera ostatni, VIII scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 304-342 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Szlak do Carcosy - Noc czarnych gwiazd

Zestaw Noc Czarnych Gwiazd zawiera VII scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 263-303 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zapomniana era - Nici losu

Zestaw Nici losu zawiera kolejny scenariusz kampanii Zapomniana era. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Diabelska Rafa

Rybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin – ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Leże Dagona

Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Na wysokich obrotach

Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana!
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Światło pośród mgieł

Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - W głąb wiru

W toku śledztwa w Innsmouth przemierzyliście nawiedzane przez fale i ociekające wilgocią jaskinie, lecz był to jedynie przedsionek królestwa Istot z Głębin. Głęboko pod burzliwymi falami północnego Atlantyku, spoczywa ukryte miasto. Jeśli zamierzasz oszczędzić ludzkości losu, jaki spotkał Innsmouth, musisz udać się wprost do serca burzy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Zbyt głęboko

W ramach Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą waszą wizytę w Innsmouth.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy

W miejscach mocy, gdzie uporządkowana przestrzeń rozpada się i ustępuje pustce, są tacy, którzy przywołują abominacje wykraczające poza nasze wyobrażenia. Na szczęście jest też kilku odważnych badaczy, którzy zaryzykowaliby życie, aby położyć kres tym koszmarom. To rozszerzenie wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Dziedzictwo Dunwich
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Karnawał koszmarów - Scenariusz

Karnawał koszmarów to samodzielna historia poboczna, którą można rozegrać w ciągu każdej kampanii. Z ciągu scenariusza badacze będą przemierzać ulice Wenecji i próbować rozwiązać tajemnicę wśród oszalałego tłumu zamaskowanych postaci. Zdemaskowanie tego spisku będzie wymagało umiejętności dobrego planowania, sprytu i wytrwałości, ale nawet to może nie uchronić graczy przed punktem kulminacyjnym scenariusza, który wywróci wszystko do góry nogami.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie badaczy

W Na krawędzi Ziemi rozszerzeniu badaczy znajdziecie karty graczy w niespotykanej jednocześnie w historii Arkham ilości. Pięciu badaczy i blisko 250 kart zwiększających możliwości budowania talii sprawią, że z pewnością będziecie chcieli zaopatrzyć się w ten dodatek, który w jednej chwili znacząco wzmocni wasze talie!
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie kampanijne

W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót do Przerwanego kręgu

Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy. Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Dziedzictwa Dunwich

Jeszcze raz wsiądźcie do pociągu do Dunwich i ponownie przeżyjcie emocje kampanii Dziedzictwo Dunwich z zupełnie nowymi kartami scenariuszy, które zapewnią zaskakujące wyzwania. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii dzięki załączonym separatorom, odpowiadającym wszystkim zestawom spotkań Dziedzictwa Dunwich.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Nocy fanatyka

Horror w Arkham LCG to kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 badaczy, próbujących zbadać mrożące krew w żyłach tajemnice, inspirowane światem wykreowanym przez H. P. Lovecrafta. Powrót Nocy fanatyka pozwala raz jeszcze przeżyć (lub oszaleć próbując) pierwszą kampanię, wzbogacając ją o 66 nowych kart, wśród których znajdą się karty scenariusza, spotkań i badaczy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót Zapomnianej Ery

Powrót Zapomnianej ery to rozszerzenie do Horroru w Arkham: Gry karcianej, zawierające nowe zestawy spotkań do każdego scenariusza kampanii Zapomniana era, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Zapomniana era...
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Pożeracze snów

W rozszerzeniu Pożeracze snów, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy. Zawiera ono 95 kart scenariuszy, wprowadzających nowe wyzwania, a także 56 kart graczy, pozwalających na nowe ścieżki rozwoju Waszych badaczy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Szczęście i szaleństwo - Scenariusz

W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy

W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Zmowa nad Innsmouth

Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl do Horroru w Arkham: Gry karcianej, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu.
Dostępność:
niedostępny