Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kategorie
Wydawca
zalecany wiek
Dostępność
Cena
-
od
do
Smart Games - 3 Traki
Trzy wesołe ciężarówki zmierzają do kolejnego celu. Muszą przed odjazdem zabrać ze sobą ładunek. Zastanów się, czy będzie pasował? Pomóż wszystko właściwie ułożyć, tak żeby zmieściło się na naczepie.
Dostępność: niedostępny
Smart Games - Akademia Jazdy Konnej
Gnaj ku rozwiązaniu! Ułóż ścieżkę od startu do mety i przeskakuj nad przeszkodami w odpowiedniej kolejności! Czy wystartujesz w wyścigu na rozwiązanie 80 zagadek? Na koń! Ku łamigłówkowej zabawie!
Dostępność: niedostępny
Smart Games - IQ Blox
Bloczki, które nie blokują, ale pomagają znaleźć właściwe rozwiązanie. Ich ułożenie może być dla Ciebie cenną wskazówką i podpowiedzią - gdzie i jak ułożyć elementy układanki, aby zakryć wszystkie pola. IQ Blox zawiera 120 pozornie łatwych do ułożenia zadań. Czy spróbujesz swoich sił w nowej logicznej układance?
Dostępność: niedostępny
Smart Games - IQ Link
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz. IQ Link to kompaktowa gra podróżna i najbardziej wymagająca łamigłówka z serii IQ zawierająca aż 120 zadań o różnym poziomie trudności! Czy potrafisz odnaleźć brakujące połączenie?
Dostępność: niedostępny
Smart Games - IQ Stars
Czy uda Ci się umieścić 7 gwiezdnych puzzli na planszy do gry? Sięgaj do gwiazd i rozwiązuj zadania - od najłatwiejszych po te bardzo trudne. Smart Game - IQ Star to 120 wyzwań o kilku poziomach trudności, każdy znajdzie coś dla siebie.
Dostępność: niedostępny
Szalone Małpy
Kto pierwszy wyskoczy swoimi małpami z planszy – wygrywa partię! Za każdą wygraną gracze otrzymują nagrodę – kiście bananów. Kto zdobędzie najwięcej bananów – wygrywa grę!
Dostępność: niedostępny
Ubongo Junior
Na początku rundy, każdy gracz ujawnia swoją planszę, bierze odpowiednie płytki do wykonania zadania i stara się ułożyć je prawidłowo na planszy w jak najkrótszym czasie. Pierwszy gracz, który rozwiąże zadanie, odwraca klepsydrę i bierze z torby tyle kamieni, ilu graczy jest w grze. Następny gracz, któremu uda się rozwiązać zadanie otrzymuje jeden kamień mniej i tak dalej. Gracz, który zbierze najwięcej kamieni na koniec siódmej rundy wygrywa grę.
Dostępność: niedostępny
Wilk, koza i kapusta
Jak przewieźć statkiem wilka, kozę i kapustę? To nie takie proste, ponieważ wilk ma apetyt na kozę, a koza bardzo chętnie schrupie kapustę! Jedyna nadzieja w tym, że na statku znajdzie się pies, który zapewni porządek na pokładzie.
Dostępność: niedostępny