Age of War

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-6
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Autor Reiner Knizia
Wydanie angielskie
Instrukcja angielska
Złożoność dla początkujących
Zależność językowa brak tekstu
Dostępność: niedostępny
Cena: 49,90 zł 49.90
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: FFG
Kod produktu: 4525

Opis

Age of War to dynamiczna gra polegająca na zdobywaniu zamków. Na początku gry zagrywa się czternaście kart, każdą z symbolem zamku i symbolami wymaganymi, by go podbić. Każdy zamek należy do pewnego klanu, które to klany mogą posiadać od jednego do czterech zamków.

Gracze rzucają siedmioma kośćmi z symbolami odpowiadającymi tym na kartach zamków. Zależnie od wyrzuconych symboli, gracz może starać się podbić zamek: w przypadku spełnienia jednego z warunków podbicia zamku może rzucać dalej kośćmi, lub odrzucić jedną kość w przypadku porażki.

Każda z kart ma konkretną ilość punktów zwycięstwa. Zdobywanie zamków innych graczy jest możliwe, lecz trudniejsze. Jeśli jednak któryś z graczy posiada wszystkie zamki jednego klanu, nie tylko nie mogą one zostać odbite, ale też warte są więcej punktów.

W momencie, w którym ostatni zamek zostanie podbity, gra się kończy i gracze podliczają punkty.

 


 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • instrukcja zawierająca zasady gry
  • czternaście kart zamków należących do sześciu różnych klanów
  • siedem specjalnych kości używanych do podboju zamków

 

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

26 maja 2018

Age of War to pierwotnie Risk Express – gra print’n’play od dobrego doktora. I w takiej formie powinna pozostać. Tak. Tu jest ładnie. Kafelki I kostki wykonano świetnie. W końcu to Fantasy Flight. Problem z mechaniką. Problem z przedłużającą się rozgrywką. Ileż razy można turlać nie otrzymując nic? Ile razy można zdobyć kafelek, żeby go stracić? Największym problemem gry jest brak mechanizmy limitującego czas gry, czy też wyznaczającego koniec partii niezależnie od poczynań graczy. Nic. Można tak turlać do… ekhem… końca świata. Serio. Partia może się zwyczajnie nigdy nie skończyć. Przy ekstremalnie pechowych rzutach. Reiner tym razem pokpił sprawę. FFG też. Pas.

5 listopada 2019

Age of War to pierwotnie Risk Express – gra print’n’play od dobrego doktora. I w takiej formie powinna pozostać. Tak. Tu jest ładnie. Kafelki I kostki wykonano świetnie. W końcu to Fantasy Flight. Problem z mechaniką. Problem z przedłużającą się rozgrywką. Ileż razy można turlać nie otrzymując nic? Ile razy można zdobyć kafelek, żeby go stracić? Największym problemem gry jest brak mechanizmy limitującego czas gry, czy też wyznaczającego koniec partii niezależnie od poczynań graczy. Nic. Można tak turlać do… ekhem… końca świata. Serio. Partia może się zwyczajnie nigdy nie skończyć. Przy ekstremalnie pechowych rzutach. Reiner tym razem pokpił sprawę. FFG też. Pas.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium