Atlantic Chase (2nd printing)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-2 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Projektant | Jeremy White |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla wymagających graczy |
Opis
Atlantic Chase symuluje kampanie morskie toczone na północnym Atlantyku między flotami nawodnymi Królewskiej Marynarki Wojennej i Kriegsmarine w latach 1939–1942. Wykorzystuje system trajektorii do modelowania chaosu wojennego (fog of war), który nękał dowodzących w tym okresie.
Tak jak szpilki i sznurki zdobiące ścianę Churchilla, które reprezentowały kursy statków, tak gracze układają linie trajektorii na wspólnej planszy, z których każda reprezentuje ścieżkę podróży grupy zadaniowej. Bez uciekania się do atrap, ukrytego ruchu lub systemu podwójnie ślepej próby wymagającego sędziego lub komputera, gracze doświadczają niepewności typowej dla tego okresu wojny morskiej.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.