Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 13 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Projektant | Eric M. Lang |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla średnio-zaawansowanych |
Opis
W grze Blood Rage, każdy z graczy obejmuje kontrolę nad swoją własną grupą Wikingów: wojami, wodzem i statkami. Nadszedł Ragnarök i zbliża się koniec świata! To ostatnia szansa dla Wikingów, by zginąć w blasku chwały i dostąpić zaszczytnego miejsca w Walhalli u boku Odyna, a dróg do chwały jest kilka. Można łupić i zajmować tereny, miażdżyć wrógów, wypełniać misje, zwiększać siłę swojego klanu lub zginąć w walce, lub w mroku Ragnarök-u - nieuniknionego końca.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: | Pasujące koszulki |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Paweł
Bardzo dobra gra strategiczna z przepięknymi figurkami. Bardzo proste zasady umożliwiają grę każdemu, natomiast mnogość opcji jakie ma gracz w trakcie rozgrywki zapowiada bardzo długą żywotność grze, gdyż każda rozgrywka może być inna.
Jarek
Super wydana gra, z przystępną i ciekawą mechaniką. Całość można rozegrać w niecałe 2 godzinki, jest wiele strategii - można iść w punkty za zabijanie, można iść w punkty za ginięcie, itp. Najlepszy tytuł od CMON moim osobistym zdaniem, przypadł do gustu każdemu z kim grałem. Do tego figurki są niesamowite, jeśli ktoś lubi malować, to warto chociażby kupić dla samych figurek.
Maksymilian Piech
5/5 OCENA. Blood Rage - bardzo udana gra strategiczna. Mnoga ilość opcji na wygraną. Genialna mechanika. dużo regrywalność (nawet ja nie będący fanem strategii gram w nią zawsze ). Macie tu tez mnóstwo figurówek, którymi można grać standardowo lub opcjonalnie jeszcze je pomalować co daje jeszcze większy klimat. Polecam !
Zbigniew Oelke
Dobra gra Erica Langa. Jako gorący fan Chaosu w Starym Świecie była to pozycja obowiązkowa. Mitologia Nordycka była dodatkowym atutem tej gry. W Grze w przeciwieństwie do Chaosu gracze dostają całkowicie symetryczne klany, które niczym się nie różnią od siebie, natomiast w trakcie trwania gry te różnice zaczną się pojawiać. Zdolności, potwory i karty specjalne zdobywa się podczas fazy draftu, gdzie gracze mają wspólne pule kart które sobie przekazują nawzajem zostawiając sobie wybrane karty. To jest Clue tej gry w dużej mierze ta właśnie mechanika balansuje mocno niezbalansowane karty. Gra też ma na tyle ciekawą mechanikę zdobywania punktów zwycięstwa że można nie wygrać żadnej bitwy podczas gry a wygrać całą grę! Ogólnie gra warta polecenia, ale gdyby ktoś mi zaoferował zagranie w inną grę tej kategorii wybrałbym Chaos lub Cry Havoc.
Karol Łaciok
Rewelacyjna gra, która w swojej prostocie naprawdę pokazuje pazur. Świetnie, że Portal zdecydował się na kompletne wydanie po Polsku.
Michał Kempka
Dobra gra, dużo myślenia i dużo interakcji z innymi, wiele możliwych strategii. Czasem trzeba bardziej grać przeciw innym niż dla siebie i wtedy się robi śmiesznie. Raczej lekka na myślenie i szybka bo wsyzscy mogą myśleć w tym samym czasie. Główna wadą wydaje się to, że gra jest "stresująca", przynajmniej dla mnie i paru osób, chyba ze względu na liczność kart, które z zaskoczenia dają debuffy i krzyżują plany. Figurki są super wykonane i dla mnie jest to imponujące, że w tej cenie jest ich tyle i w takiej jakości (szczególnie większe modele
Wojciech Mikołajczak
Rewelacyjna gra. 5/5!
Oleksandr Parubets
Gra wygląda świetnie. Miniatury są wyśmienite, "folie" naprawdę nie traci impetu i produkują wysokiej jakości i oznaką oczu produkt. Nawet mi się wydawało, że za każdym razem trochę dodać do szczegółów. Proces zacisnął z pierwszej partii: dynamika, zaskoczenie, trudne więzadła kart. Mechanicznie też wszystko super: draft kart, tajne cele, rocking parametrów klanu, wybór działań za wściekłość, prosty i skuteczny system walki. Ale najbardziej podobało mi się, jak w trakcie partii twój tablet nabywa unikalnych ulepszeń. Moim zdaniem, w tych grach jest to bardzo właściwe podejście, i to znacznie lepiej wpływa na grywalność, niż po prostu różne statyczne początkowe umiejętności (oczywiście, jeśli nie kilkadziesiąt, jak, na przykład, w Terra Mistycyzm). W tym planie BR mocno przypomina ulubiony przeze mnie Кемеt: też są istoty, którym można przyciągnąć na swoją stronę; podobne zasady walki, tylko tutaj zamiast uprzejmego rynku płytek siły w BR używane karty ulepszeń. 10/10
Wojtek
Dla mnie jest to 10/10. Draft, area control, różne drogi do zwycięstwa, możliwość podniesienia się z kolan po słabszej epoce. Grałem wiele razy i jak dotąd nigdy nie zawiodła. Ale nie dotykać tego w 2 osoby :)