Courtier (Dworzanin)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 10 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Philip duBarry |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |


Opis
Elita miasta Tempest żyje w świecie władzy, intrygi i sojuszy, które potrafią niejednokrotnie wstrząsnąć fundamentami miejskiej socjety. W grze Courtier poruszasz się w kręgach władzy dworskiej by realizować własne cele. Działaj wśród poważanych dworzan, by zyskać wpływy oraz powstrzymaj działania rywali, podczas gdy Ty będziesz próbował zasłużyć sobie na wejście do dworskiego świata.
W tej grze 2 do 4 graczy rywalizuje o bycie docenionym na dworze króla. Twoją misją jest działanie jako pośrednik wpływów, manipulujący poziomami władzy i robiący przysługi ważnym osobistościom. Możesz to osiągnąć poprzez wpływanie na najważniejsze osoby, by działały wedle Twoich rozkazów.
Zagrywaj karty wpływu by zyskać władzę nad najważniejszymi dworzanami lub karty władzy by manipulować planszą na swoją korzyść. Kontroluj każdego dworzanina z danej petycji i zarabiaj za to punkty zwycięstwa. Punkty dodatkowe mogą być zdobyte ze specjalnych kart i zdolności. Zwycięzca zostaje gracz z najlepszym wynikiem na koniec gry.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.