Dominion (druga edycja polska)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 30-60 minut
Autor Donald X. Vaccarino
Cena: 144,90 zł 144.90
ilość szt.
Zyskujesz 28 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Games Factory
Kod produktu: 8629

Opis

Dominion to gra, w której wcielasz się w księcia władającego niewielką, lecz spokojną krainą. Jednak w przeciwieństwie do swoich rodziców marzysz o rozszerzeniu ziem, o większym bogactwie, o dominium! Wszędzie przed tobą leży ziemia niczyja i tylko czeka, aż ją przejmiesz. Pamiętaj, że nie jesteś jedyny!

Na początku gry jesteś posiadaczem kilku kart, które symbolizują części twojego dominium. Jest to niewielka kolekcja miedziaków i posiadłości, którą koniecznie należy wzbogacić o karty srebra, złota, a także powiatów i prowincji, by na koniec rozgrywki zawierała jak największą liczbę punktów zwycięstwa.

Dominion jest niekolekcjonerską grą karcianą, która polega na budowaniu talii. Jej proste i przejrzyste zasady sprawiają, że z łatwością można je przyswoić i cieszyć się z wielu godzin różnorodnej rozgrywki. Mnóstwo kart, niedługi czas gry i przyjemna mechanika sprawiają, że gra jest przyjemna nie tylko dla początkujących, ale także dla już zaawansowanych graczy.

Dominion II edycja wprowadza niewielkie zmiany, które nie wpływają na rozgrywkę, jedynie odrobinę ją urozmaicają. Oprócz nowej, pięknej grafiki na okładce w grze znajdziemy kilka nowych kart królestwa. Karty Drwala, Kanclerza, Odkrywcy, Szpiega, Uczty i Złodzieja zastąpione są kartami Bandyty, Kłusownika, Kupca, Rękodzielnika, Wartownika, Wasala i Zwiastuna. Zamiast karty Śmietniska gracze będą mieć do dyspozycji podkładkę Śmietniska.

 Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 262 karty Królestwa
  • 130 podstawowych kart Skarbu
  • 48 podstawowych kart Zwycięstwa
  • 30 kart Klątwy
  • 26 kart Separatorów
  • 4 puste karty
  • 1 podkładka Śmietniska
  • 1 plastikowa wypraska do przechowywania elementów
  • 1 wkładka z nazwami kart
  • 1 instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)