Horror w Arkham: Klątwa Czarnego Faraona
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-8 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | powyżej 180 minut |
Projektant | Robert Vaughn |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
W Arkham zaczyna wiać przedziwny wiatr. Po ulicach włóczą się tajemniczy nieznajomi, a podczas podejrzanych transakcji egzotyczne artefakty zmieniają właścicieli. Do miasta przybyła muzealna wystawa reliktów i ksiąg ze starożytnego Egiptu, a wraz z nią niebezpieczni kultyści, nadprzyrodzone zjawiska i dobrze znana groźba przebudzenia się Przedwiecznego z letargu. Ponownie tylko Badacze, dzięki szczęściu, wiedzy i odwadze, będą mogli powstrzymać ten straszliwy bieg wydarzeń.
Klątwa Czarnego Faraona to rozszerzenie gry planszowej Horror w Arkham. Wewnątrz znajduje się 90 nowych kart Przedwiecznych i 76 nowych kart Badaczy, w tym nowi Sprzymierzeńcy, nowe Zaklęcia, talia Przedmiotów muzealnych i wiele innych! Gracze będą mogli położyć nacisk na nowe karty grając w wariant Objazdowej Wystawy lub bezproblemowo połączyć je ze starymi taliami i rozegrać normalną grę Horror w Arkham, wykorzystując wariant Stałej Wystawy.
UWAGA! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Horror w Arkham
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Maksymilian Piech
Dodatek do Horror w Arkham. Pierwsze moje pozytywne wrażenie to dużo ilość dodatkowych kart. Plus dla pomysłodawcy. Gwarantuje też, że fani Arkham Horror z pewnością zakochają się zarówno w zawartości jak i nowej formie rozgrywki. Mówię to jako fan kooperatywek, nie ręczę za zdania fanów Euro. Sądzę iż nie będą zainteresowani ani wersja podstawową ani dodatkiem. Ale tak wychwalam i wychwalam, to może jaki odnalazłem minus tego dodatku. No oczywiście cena. Nie jest to dodatek tani acz dobry. Wszystko zależy czy chcecie zaryzykować utratę kilku monet za dodatkowe emocje. Ja tak zrobiłem i powiem : nie żałuje. Wybór jednak należny do was. Polecam!
Oleksandr Parubets
Oczywiście, jeśli jesteś prawdziwym fanem gry, to dodatek Curse of the Dark Pharaoh należy do zakupu, tu i nic nie mówią. Ale jeśli masz zamiar urozmaicić grę wybiórczo, to bym dobrze pomyślałem. Plus dodatku – to karty kontaktów w Arkham , które urozmaicają skromne podstawowe talie, składające się z 7 kart. Dodają zmienności i karty Mitu i kontaktów w Innych światach, w dodatku, gra z nimi staje się trochę bardziej skomplikowana i trudniejsza. Warto chociażby wspomnieć o możliwość spotkania z Dawnych jeden na jeden, mały psychologiczna wstrząsnąć przed trzymaniem każdej karty nadprzyrodzonych kontaktów gwarantowana. 8/10