Last Will: Utrata Posady

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-5
Zalecany wiek od 11 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Projektant Vladimír Suchý
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 79,90 zł 79.90
ilość szt.
Zyskujesz 15 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 5
Wydawca: Wydawnictwo Rebel
Kod produktu: 2715

Opis

Prawnicy znaleźli ukrytą klauzulę w testamencie Twojego wujka. Pozbycie się całego dorobku szybciej, niż reszta krewnych to za mało. Żeby odziedziczyć fortunę musisz także stracić pracę! Przecież spadek nie może trafić w ręce osoby zatrudnionej, prawda?

W dodatku każdy z graczy zaczyna grę z kartą zatrudnienia, która zapewnia mu co rundę stały dochód, oraz listą rzeczy, które musi wykonać, żeby stracić. Przekonanie swojego pracodawcy do tego, żeby się Ciebie pozbył może być nieco trudniejsze, niż w prawdziwym życiu. Jeśli przestaniesz przychodzić do pracy, ze względu na pamięć o Twoim zmarłym wujku, zachowa się wobec Ciebie dobrodusznie. Musisz postarać się bardziej i zacząć wykorzystywać czas pracy na życie prywatne. Może nie wylecisz od razu, ale przynajmniej obetnie Ci pensję.

Co rundę będziesz mógł obniżyć swoje dochody odhaczając jedną pozycję ze swojej listy. Nawet Twój życzliwy szef ma pewne granice. Gdy wystarczająco sobie na to zasłużysz, możesz odłożyć na bok swoją kartę zatrudnienia. Gratulacje, właśnie wyleciałeś z roboty! Jesteś o jeden krok bliżej do wygrania.

Masz tu także możliwość znalezienia sobie dobrej, wymagającej żony. Nie ma szybszego i bardziej romantycznego sposobu, żeby pójść z torbami niż wesele, mam rację? Dodatek zawiera sześć kart małżeńskich, więc klęknij na kolano i zadaj to jedno pytanie!

UWAGA! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Last Will (Ostatnia Wola)

 Zawartość pudełka Warto zobaczyć:

  • nowa plansza Planu Dnia
  • dodatkowe uzupełnienie planszy Spraw do Załatwienia
  • 16 dwustronnych żetonów Planu Dnia
  • 50 nowych kart:
  • 1 dodatkowy chłopiec na posyłki dla każdego gracza
  • znaczniki Obniżenia pensji

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

17 stycznia 2014

Dodatek we wspaniały sposób uzupełnia grę podstawową. Stosunek ceny do tego co dostajemy w pudełku jest zadowalający. Pierwszym urozmaiceniem, który możemy wprowadzić jest plan dnia. W dodatku dostajemy żetony dzięki, którym ułożenie na planszy nie będzie ciągle takie samo. Druga rzeczą są nowe kart specjalne wśród których większość to rzeczy związane ze ślubem. Tak - teraz dzięki nowym kartom możemy także urządzić huczne wesele. Ale najlepszą rzeczą z dodatku są karty pracy. Są one losowo rozdawane na początku rozgrywki. Wprowadzają one dodatkowy dochódz, bowiem co turę dostajemy wynagrodzenie oraz niejako pomniejsze cele w grze. Żeby stracić pracę nasz szef musi być na nas zły. Dzieje się to wtedy kiedy wykonujemy pokazane na karcie akcje. Wówczas dostajemy znacznik złości szefa i kiedy wszystkie 4 lub 5 akcji jest zakryte poprzez te znaczniki - tracimy robotę. Podsumowując dodatek nie komplikuje zbyt bardzo rozgrywki, dodaje natomiast element strategii i możliwość większego przeszkadzanie przeciwnikowi. Polecam fanom podstawki i nie tylko.