Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) (PL/EN)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Autor | Michał Oracz |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.
UWAGA! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
kamil.slawinski@vp.pl
Jedna z armii robiących najwięcej zamieszania na planszy. Daje możliwość totalnego zmienienia sytuacji co turę. Mobilność jednostek dookoła sztabu, zwłaszcza przy dużej ilości działek gaussa pozwala robić czystkę i systematycznie budować sobie pozycję. Niestety jeden żeton ruchu może być piętą achillesową w pojedynku. Ratuje niejako przed tym terror - sztuk dwa. Jak najdą oba pod rząd, to przeciwnik patrzy i płacze. :P Nieśmiertelna jednostka, wracająca do dociągu pozwala na pewne planowanie ruchów. I jeszcze atakujący w dwóch turach kolesław z pancerzem na plecach. Wykorzystując możliwość zdjęcia transportera z mapy potrafi zagiąć niezłego parola wrogowi. :P
Krzysztof Olszewski
Dobra armia, ciekawy dodatek do podstawki, dobrze zbalansowana.
w.ciomek5@poczta.fm
Bardzo polecem ten dodatek, cecha sztabu jest puki co jedną z moich ulubionych w grze.
Patryk Pawelec
Świetna i zbalansowana armia, polecam każdemu fanowi NSHex i nie tylko.