Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0) (PL/EN)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 8 lat
Czas zabawy ok. 30-60 minut
Autor Michał Oracz
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24h)
Cena: 33,90 zł 33.90
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4.75
Wydawca: Portal Games
Kod produktu: 5902560380804

Opis

Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran. W ciągu kolejnych dekad wiele z ciężkich, górniczych maszyn przekształcono w narzędzia zagłady i skierowano do obrony podziemnych twierdz. Tak powstało Uranopolis, potężne górnicze miasto, skutecznie pilnujące swoich skarbów przed zakusami sąsiadów.

 

Do każdego zakupionego dodatku dodajemy kafel Nocny Łowca do wyczerpania zapasu. 

UWAGA! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (5)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

19 lutego 2015

Jedna z najciekawszych armii w neuroshimie hex. Ma mocne, wytrzymałe, szybkie i zróżnicowane jednostki. Jednak jest jeden mały problem, trzeba je zasilić, a bez powera są złomem i zapychają tylko obszar bitwy. Jak przeciwnik zasieciuje sztab, który działa jak agregat, to problemy narastają jeszcze bardziej. Jednak wtedy do pomocy przychodzą mechanicy:D. Gratulacje dla projektanta dodatku, gra się tą armią naprawdę przednio. Polecam fanom główkowania!

22 marca 2015

Najdziwniejsza armia za wszystkich. Brak możliwości używania większości jednostek bez zasilania bywa sporym minusem. Zwłaszcza przy pojedynkach z Vegas kiedy grający Uranopolis musi wstawić jednostkę i źródło zasilania, a grający Vegas przejmując jednostkę od razu ją zasila. Bez transportów armia stoi bez ruchu. Z doświadczonymi graczami tą armią gra się bardzo ciężko. Wytrzymałość jednostek oraz mocna siła rażenia jest ich atutem, ale jak wyżej wspomniałem bez zasilania tylko ładnie wyglądają. Odpowiednie umieszczenie sztabu połową sukcesu. Stojąc w rogu zmniejsza potężnie możliwości armii. Dodatek ciekawy, ale nie należy do moich ulubionych, mimo wszystko warto pograć Uranopolis. :)

8 listopada 2016

Kolejna ciekawa armia do kolekcji. Polecam :)

13 czerwca 2017

Kolejna armia do Neuroshimy Hex. Jej cechą charakterystyczną są jednostki wymagające zasilania. Jeśli nie stoją obok innych jednostek/modułów zapewniających zasilanie, wówczas są one nieaktywne i całkowicie bezsilne. Przy podłączonym zasilaniu cechują się jednak silnymi/ponadprzeciętnymi zdolnościami. Jeśli chodzi o żetony natychmiastowe, to chyba największy postrach budzi Promień zadający 1 ranę każdej jednostce stojącej w wybranej prostej linii. Godny odpowiednik Snajpera czy Granatu znanych z innych armii. Pod względem siły armia nie wyróżnia się ani w dół ani w górę w stosunku do średniej. W czasie rozgrywki natomiast nie do końca czuć jej unikalność i własny charakter. Owszem, jest walka o zasilanie, są bezradne jednostki na nie czekające itd, ale jednak spodziewałem się mocniejszego klimatu związanego z tą armią. Ogólnie - mimo wszystko - armia-przeciętniak. Dla mnie wart zakupu, ponieważ różnorodności w Neroshimie nigdy dość.

8 listopada 2017

Świetna i zbalansowana armia, polecam każdemu fanowi NSHex i nie tylko.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium