S-Evolution

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 30-60 minut
Projektant Jean-Michel Maman
Wydanie międzynarodowe
Instrukcja angielska
Złożoność dla początkujących
Zależność językowa brak tekstu
Dostępność: niedostępny
Cena: 79,90 zł 79.90
ilość szt.
Zyskujesz 15 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Kod produktu: 2682

Opis

Od wynalezienia ognia do pierwszego smartphone'a w mniej niż godzinę!

S-Evolution to mieszanka klasycznej gry karcianej - zagrywanie kart, kolory, atuty - i Eurogry, czyli zarządzaniem surowcami i budowaniem cywilizacji. Każdy z graczy ma talię 24 kart, w każdej z sześciu rund dobiera cztery. Gracze zaczynają w Erze I i dodają do swoich kart karty postępu z odpowiedniej Ery.

Każda runda zaczyna się fazą zagrywania kart, trwająca mniej więcej 4-5 kolejek, po niej następuje faza zarządzania zdobytymi surowcami. W pierwszej fazie gracze próbują 1) zdobyć surowce (które są na kartach), niezbędne by zaspokoić potrzeby swojej cywilizacji i wznosić budynki, 2) unikać kart katastrof i 3) zbierać karty z odkryciami. Wartość posiadanych kart zależy od Ery, w której znajduje się gracz. W prymitywnej Erze I i II karty nie maja żadnego koloru, z automatu więc przegrywają z kartami Ery III i wyżej. Co więcej, w Erze I jesteś tak bardzo prymitywny, że nie możesz nawet podejrzeć zagrywanych przez siebie kart. W Erach V i VI możesz zacząć używać atutów, by przebić karty z niższych epok.

Na koniec rundy szóstej gracze podliczają punkty, a gracz z ich największą liczba (zaskakujące, prawda?) wygrywa.

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:

  • 4 plansze (jedna na gracza)
  • 1 wspólna plansza Ewolucji i punktacji
  • 120 kart (trzydzieści na gracza)
  • 28 pionków (siedem na gracza)
  • 20 znaczników (pipęć na gracza)
  • instrukcja
Pliki do pobrania:

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)