Ten mini-dodatek do gry Marco Polo daje nowe możliwości do podróżowania. Teraz będą tajne połączenia między miastami, bez opłat związanych z normalnym podróżowaniem.
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Marco Polo
Insert pasujący idealnie do gry Voyages of Marco Polo. Wypraska pomieści wszystkie karty w koszulkach, żetony oraz kostki i drewniane znaczniki graczy. Wypraska podzielona jest na wyjmowalne strefy zawierające wszystkie potrzebne elementy do gry, dzięki czemu czas rozkładania i sprzątania gry skraca się do minimum.
W roku 1271 siedemnastoletni wówczas Marco Polo wraz ze swym ojcem i starszym bratem rozpoczął podróż do Chin. Po długiej i wyczerpującej podróży, która prowadziła przez Jerozolimę i Mezopotamię, przemierzając Jedwabny Szlak dotarli na dwór Kubilaj-Chana w 1275 roku. W grze gracze odtwarzają tę podróż.
Cena:139,90 zł
Co inni sądzą o tym produkcie? (3)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Maciej Kaczyński
25 lutego 2020
Szok taki mały dodatek a tak fajnie zmienia rozgrywkę.
Rafał
5 października 2020
Fajny i niedrogi dodatek, który odświeża grę. Polecam!
Zbigniew Rzepiejewski
7 października 2020
Komponenty
- 19 kart sekretnych ścieżek
- 1 nowa postać (Andrzej Długodystansowiec)
- 1 płytka bonusowa miasta
Przygotowanie gry:
- Dodaj nową postać do już posiadanych
- Dodaj płytkę bonusową do pozostałych
- Potasuj karty sekretnych ścieżek i umieść koło planszy
Sekretne ścieżki
Jak tylko umieścisz placówkę handlową przy bonusie sekretnych ścieżek natychmiast otrzymujesz jedną losową kartę ścieżek.
Następnie, na początku każdej rundy otrzymujesz 1 kartę.
Karty sekretnych ścieżek udostępniają dwie opcje:
1. Odkrycie sekretnej ścieżki: Jeśli chcesz podążyć wskazaną ścieżką umieść kartę przed sobą.
Od teraz tylko Ty możesz przemieszczać się po tej ścieżce, między dwoma wskazanymi miasta jak po normalnej drodze (bez dodatkowego kosztu).
Odkryta ścieżka może być używana do końca gry.
2. Sprzedaż karty. Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z karty możesz ją sprzedać za cenę podaną w lewym górnym rogu.
Pobierz z banku odpowiednią liczbę wielbłądów, towarów lub pieniędzy, a kartę odłóż na stos kart odrzuconych.
(Jeśli talia kart ścieżek się skończy, potasuj i wykorzystaj ponownie odrzucone karty).
Uwaga: Możesz sprzedawać i odkrywać tyle ścieżek ile chcesz w jednej turze.
Andrzej Długodystansowiec.
Kiedy wybierasz tę postać dobierasz 2 karty ścieżek na początku każdej rundy. Wybierasz jedną z nich, a drugą odrzucasz na stos kart odrzuconych.
Wskazówka: Kiedy grasz z wykorzystaniem tej postaci powinieneś umieścić bonus miejski sekretnych ścieżek na planszy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Maciej Kaczyński
Szok taki mały dodatek a tak fajnie zmienia rozgrywkę.
Rafał
Fajny i niedrogi dodatek, który odświeża grę. Polecam!
Zbigniew Rzepiejewski
Komponenty - 19 kart sekretnych ścieżek - 1 nowa postać (Andrzej Długodystansowiec) - 1 płytka bonusowa miasta Przygotowanie gry: - Dodaj nową postać do już posiadanych - Dodaj płytkę bonusową do pozostałych - Potasuj karty sekretnych ścieżek i umieść koło planszy Sekretne ścieżki Jak tylko umieścisz placówkę handlową przy bonusie sekretnych ścieżek natychmiast otrzymujesz jedną losową kartę ścieżek. Następnie, na początku każdej rundy otrzymujesz 1 kartę. Karty sekretnych ścieżek udostępniają dwie opcje: 1. Odkrycie sekretnej ścieżki: Jeśli chcesz podążyć wskazaną ścieżką umieść kartę przed sobą. Od teraz tylko Ty możesz przemieszczać się po tej ścieżce, między dwoma wskazanymi miasta jak po normalnej drodze (bez dodatkowego kosztu). Odkryta ścieżka może być używana do końca gry. 2. Sprzedaż karty. Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z karty możesz ją sprzedać za cenę podaną w lewym górnym rogu. Pobierz z banku odpowiednią liczbę wielbłądów, towarów lub pieniędzy, a kartę odłóż na stos kart odrzuconych. (Jeśli talia kart ścieżek się skończy, potasuj i wykorzystaj ponownie odrzucone karty). Uwaga: Możesz sprzedawać i odkrywać tyle ścieżek ile chcesz w jednej turze. Andrzej Długodystansowiec. Kiedy wybierasz tę postać dobierasz 2 karty ścieżek na początku każdej rundy. Wybierasz jedną z nich, a drugą odrzucasz na stos kart odrzuconych. Wskazówka: Kiedy grasz z wykorzystaniem tej postaci powinieneś umieścić bonus miejski sekretnych ścieżek na planszy.