WarCard: Afganistan

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2 osoby
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Projektant Krzysztof Schechtel, Maciej Ząsowski
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla początkujących
Dostępność: niedostępny
Cena: 49,90 zł 49.90
ilość szt.
Zyskujesz 9 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Kod produktu: 2483

Opis

WarCard: Afganistan, dwuosobowa karciana gra wojenna to wspólny projekt dwóch firm: Wydawnictwa Kuźnia Gier znanego z produkcji Veto oraz Endera, wydawcy pełnych akcji książek militarnych z serii WarBook i WarReport.
 
Warcard: Afganistan, pierwsza karciana gra wojenna w realiach polskiej misji w Afganistanie. Wybierz stronę konfliktu. Wykonaj zadanie, pokonaj Talibów albo wejdź na ścieżkę dżihadu i zniszcz patrole ISAF. Teraz wszystko zależy od Ciebie!
 
Rozgrywka zajmuje 15-20 minut a łatwe do opanowania zasady odzwierciedlają realia konfliktu asymetrycznego. O zwycięstwie zdecydują chłodna kalkulacja, spryt i taktyczne zdolności gracza, któremu szyki może pokrzyżować przeciwnik lub kapryśny los. Doskonała, wciągająca rozrywka zarówno dla osób ceniących prostotę, jak i dla szukających trudnych wyzwań.
 
Gra dzieli się na 4 rundy, podczas których będziecie eliminować nawzajem swoje postacie.

Każda runda składa się z trzech faz:
• faza odznaczania,
• faza gry,
• faza zakończenia.

Faza odznaczania
Na początku rundy odznaczcie wszystkie swoje zaznaczone karty – patrz ramka Zaznaczanie kart.
Teraz każdy gracz dobiera tyle kart z wierzchu swojej talii, by mieć na ręce 4 karty.

Faza gry
Podczas fazy gry będziecie grać na zmianę, wykonując akcje oraz zagrywając i używając kart. Gracz mogący w danym momencie wykonać akcję, to gracz posiadający inicjatywę. Mając inicjatywę, gracz może wykonać jedną akcję oraz zagrać lub użyć dowolną ilość kart lub zdolności nie wymagających akcji.

Akcją jest:
• strzał postacią,
• zagranie karty posiadającej symbol,
• użycie zdolności posiadającej symbol.

Kiedy wykonasz już akcję i zagrasz bądź użyjesz kart nie wymagających akcji, przekazujesz inicjatywę przeciwnikowi. Teraz to on może wykonać akcję i zagrać karty lub użyć zdolności nie wymagających akcji, po czym oddaje ci inicjatywę. Kiedy nie będziesz już chciał wykonać żadnych akcji, zagrać żadnych kart ani użyć żadnych zdolności, powiedz pas. Jeżeli twój przeciwnik również powie pas, przejdźcie do fazy zakończenia.

Faza zakończenia
Możecie odrzucić na stos kart użytych po 1 karcie ze swojej ręki, a następnie zaczyna się nowa runda, znowu od fazy odznaczania.



 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 110 kart
  • 12 żetonów ran
  • instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl