X. bierze!
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | poniżej 30 minut |
Projektant | Wolfgang Kramer, Reinhard Staupe |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
Każda karta ma jedną, dwie, trzy, pięć lub siedem byczych głów, zaznaczonych pomiędzy wartościami karty podanymi na rogach. Każda bycza głowa to jeden punkt. Gracz, który po dwóch rundach będzie miał najmniej punktów - wygrywa.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.