6 bierze!

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-10
Zalecany wiek od 8 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Autor Wolfgang Kramer
Dostępność: u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Cena: 39,90 zł 39.90
ilość szt.
Zyskujesz 7 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4.44
Wydawca: G3
Kod produktu: 5902020445067

Opis

Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne.

Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 104 karty
  • instrukcja

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (12)

16 października 2012

Prosta, głupia, losowa gierka, która... niesamowicie wciąga i ciągle chce się zagrać "jeszcze jeden, ostatni raz". Fajnie pomyślane zasady zbierania kart powodują, że mimo potężnej losowości mamy trochę kontroli nad tym co się dzieje na stole. Nie jest to żadna wybitna gra, ale jako imprezówka z odrobiną myślenia sprawdza się doskonale. No i nieźle się skaluje (choć przy maksymalnej liczbie graczy poziom chaosu jest bardzo duży...).

26 września 2014

Jedna z niewielu gier imprezowych pozwalajaca jednoczesnie grac 11 osobom. Proste zasady, szybka runda (praktycznie zerowy downtime) czynia z tej gry pozycje warta uwagi.

11 stycznia 2015

6 bierze to jest całkiem bycza gra! Pewniak na wakacje, może grać do 10 osób i praktycznie każdego da się w to wciągnąć. Jest tu szacowanie ryzyka, przewidywanie ruchów przeciwników i staranie się przechytrzyć pozostałych. Ale zasadniczo chodzi o zebranie jak najmniej lew. Im więcej osób tym więcej zaskakujących zwrotów akcji, ale też nieco więcej chaosu. Bardzo dobra mała gra.

15 stycznia 2015

Gra szybka, przyjemna, dużym atutem jest to, że można grać w dużej grupie osób. Doskonała na cały wieczór albo jako przerywnik. Zasady proste, rozgrywka nieskomplikowana, ale często zaskakująca.

12 maja 2015

Szybka dynamiczna i pełna emocji gra. Jest sporo losowości, ale można zarządzać ryzykiem dzięki temu jest też sporo strategii. Bardzo proste zasady, z nowymi graczami nie ma żadnego problemu. Dobrze się skaluje, ogólnie grę można ocenić pozytywnie.

25 sierpnia 2015

Podchodząc po raz pierwszy do 6.bierze! byłem sceptyczny, ale po raz kolejny okazało się, że niepotrzebnie. Banalne zasady, spora losowość, ale i sporo funu, pan Kramer znów potwierdził swoją klasę i udowodnił, że potrafi opracowywać również proste i zarazem wciągające gry. Możliwość grania w 10 osób to dodatkowy atut, chociaż gra jest wtedy specyficzna. Wprost idealna gra na wyjazdy, można w nią grać kilkakrotnie pod rząd i zmieści się w kieszeni. Sprawdzona w pociągu i w samolocie, świetnie nadaje się także do gry z dziećmi. Do tego kartami do 6. bierze! można zagrać w wiele innych gier, co powoduje, że cena jest po prostu śmieszna.

3 listopada 2015

Gra karciana, w której staramy się uzbierać jak najmniej (lub wcale - stan idealny) byków. Proste? Nie do końca. Z prostego względu - każdy próbuje osiągnąć ten sam cel w tym samym czasie. W tej grze może brać udział od dwóch do dziesięciu graczy (według mnie najlepiej gra się przy trójce bądź czwórce graczy), ponieważ gra staje się mniej przewidywalna, co za tym idzie nawet najlepsi taktycy mogą się przejechać na byku. W grę można grać już z ośmiolatkiem, który jest w stanie samodzielnie określić różnicę pomiędzy poszczególnymi kartami, które ma na ręku i które są na stole. Rozgrywka trwa około 30 - 45 minut w zależności czy w grze bierze udział zbyt wielu taktyków. Gra oferuje mnóstwo zabawy podczas gry w rodzinnym lub/i koleżeńskim gronie. Polecam tę grę jako obowiązkowa pozycja karciana, szczególnie że cena nie jest wysoka, a regrywalność i zabawa podczas rozgrywanej partii tej prostej karcianki jest naprawdę wysoka.

17 kwietnia 2017

OCENA 5/5 : 6. bierze! - często mówią, że ta gra jest bez sensu. z takimi reakcjami spotykałem się dość często, gdy gramy 6.bierze! osobom, które pojęcie gry imprezowej łączyły do tej pory głównie z Jungle Speedem. Jeżeli jednak dawały się namówić na partyjkę, zaczynały szóstkę lubić i wracaliśmy do tego tytułu na kolejnych spotkaniach. Myślę, że nie ma lepszej rekomendacji dla tej gry – jest prosta, ale szalenie wciągająca, zapewnia sporą dawkę rozrywki, a przy tym jest poprawnie wykonana i niedroga. Naprawdę warto w 6. bierze! zainwestować, polecam gorąco !

19 lutego 2019

Prosta, a jednak wymagająca myślenia. Partie są bardzo szybkie i dobrze się sprawdzają jako wieczorny lub imprezowy przerywnik. Przy dużej liczbie osób niestety duża losowość, ale przynajmniej jest śmiesznie. Warto czasem rozerwać się w ten sposób.

13 października 2020

Szybka gra, w którą można pograć nawet w dużej ekipie. Zasady są na tyle proste, że spokojnie poradzą sobie z nimi nawet osoby dopiero wkraczające w świat gier planszowych.

13 kwietnia 2021

Wbrew pozorom nie jest to gra matematyczna. Jak na trzy zasady, które nią rządzą i na minimalistyczne karty (po prostu numerowane od 1 do 100) to 6. bierze robi naprawdę ostry mętlik w głowie. W każdej turze można wykonać jeden z trzech ruchów: dołożyć kartę, zacząć nowy rząd lub zamknąć istniejący. Taktyczne implikacje tych trzech możliwości są jednak ogromne, a przepychanie i złośliwości między graczami potrafią rozgrzać atmosferę nad stołem. Świetna gra do zabrania w podróż - nie potrzebuje wiele miejsca i mieści się w kieszeni, jeśli porzucić pudełko.

1 maja 2021

Fast and easy game. Not language dependent at all. Still due to play with more than 2 players due to pandemic, but I see that it will be a cooldown game after something crunch with my group