7 Cudów Świata: Budowle
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 3-7 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | poniżej 30 minut |
Autor | Antoine Bauza |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Tych wspaniałych projektów nie zrealizuje pojedyncze miasto!
Weź udział we wspólnych przedsięwzięciach budowlanych takich jak mur kurtynowy, amfiteatr, bank i wiele innych. Zainwestuj, by czerpać z nich korzyści… albo ponieś konsekwencje nieudanego projektu.
7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
UWAGA! Mechanikę związaną ze wspólnymi budowlami mogą wprowadzić zarówno posiadacze starej, jak i nowej edycji 7 Cudów Świata. Karty cudów są natomiast powiększone (pasujące do nowej edycji).
Czym jest 7 Cudów Świata?
To świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
Co wyróżnia nową edycję?
- Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart.
- Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad.
- Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia.
- Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy.
- Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem.
- Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo.
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry 7 cudów świata (nowa edycja) |
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.