Azul: Witraże Sintry
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Michael Kiesling |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Stwórz najpiękniejsze witraże w całej Portugalii!
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach! Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien!
Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii?
W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Wojciech Wiśniewski
Znacznie nudniejszy niż "oryginalny" Azul. Koncepcja sąsiadowania w pionie i poziomie, robiąca tam grę, tu została zastąpiona dziwnym mechanizmem "zamykania" witraży i gra straciła pewną warstwę rozkminy.
moradin
We enjoy this game quite a bit even though it received plenty of criticism. The strategic space is definitely bigger than in the first Azul, but it's not overly complicated which makes it a nice step up. Keeping some game mechanics and replacing others means that it was very easy for us to learn but we do find plenty of new things to enjoy. After having visited the real Sintra this year, it is also a great way to bring back some memories.
Kasia
Na pewno trudniejszy od podstawowego Azula, dlatego mniej odpowiedni dla szerokiego grona odbiorców. Nam sprawia większą satysfakcję. Zachowany został element dobierania klocków z warsztatów, ale poza tym inny sposób punktowania wymagający myslenia bardziej "do przodu".