Bitwa Warszawska

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Projektant Michał Sieńko
Cena: 129,90 zł 129.90
ilość szt.
Zyskujesz 25 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Kod produktu: 11795

Opis

Poprowadź swoją armię do zwycięstwa w jednej z największych bitew w historii!

Jest upalny sierpień 1920 roku. Dwie potężne armie szykują się do bitwy, która zadecyduje o losach obu krajów. Stań po jednej ze stron konfliktu i poprowadź swoje wojska do zwycięstwa. Wykorzystaj umiejętności dowódców, siłę oddziałów oraz posiadane zasoby, aby pokonać nieprzyjaciela.

Twoje decyzje pokażą, jak przebiegnie i zakończy się Bitwa Warszawska!

Na czym polega gra?

Bitwa Warszawska to strategiczna gra historyczna, która przenosi graczy w czasie do jednego z najważniejszych wydarzeń XX wieku. Gracze wybierają strony, po których się opowiedzą: Wojsko Polskie lub Armia Czerwona. Następnie prowadzą swoje oddziały do decydującego starcia na przedpolach Warszawy. Armie są zbudowane niesymetrycznie, co oznacza, że każda z nich ma swoje słabe i mocne strony, które trzeba wziąć pod uwagę przy planowaniu wojennej strategii. Od graczy zależy jak wykorzystają posiadane umiejętności dowódców i oddziałów. Może to właśnie Armii Czerwonej uda się zmienić bieg historii i wygrać 18. największą bitwę w dziejach świata!

Gra oparta jest na mechanizmie hand management – gracze zarządzają kartami, które mają na ręku. Bitwa Warszawska z powodzeniem może posłużyć jako wstęp do bardziej wymagających pozycji. Nieskomplikowane zasady sprawią, że będzie to dobry wybór na pierwszą grę strategiczną zarówno dla młodych graczy, jak i dorosłych. Dodatkowe atuty: Gra o wysokim poziomie merytorycznym i walorach edukacyjnych, przybliżająca wydarzenia wojenne z sierpnia 1920 r. Ujęcie tematu historycznego w taki sposób, aby był atrakcyjny dla młodego gracza.

Gra powstała z okazji jubileuszu Bitwy Warszawskiej oraz obchodów 100-lecia odzyskania Niepodległości przez Polskę.

  Warto zobaczyć:

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)