Cairn (edycja angielska)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2 osoby |
Zalecany wiek | od 10 lat |
Czas zabawy | poniżej 30 minut |
Projektant | Christian Martinez |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla początkujących |
Zależność językowa | brak tekstu |


Opis
Mieszkańcy lasu i morza, czas się zbudzić! W grze CAIRN wcielisz się w szamanów i będziesz budować megality, żeby zwiększyć swoją moc i zdominować rywalizujące plemię. Aktywuj unikalne moce każdego nowego megalitu, ale uważaj: szamani z przeciwnego plemienia również mogą je aktywować!
W tym intensywnym pojedynku musisz uważnie przemyśleć każdy ruch, przemieszczając szamanów po obszarze gry, przepędzając szamanów przeciwnika i budując megality, aby dotrzeć do zwycięstwa!
Czy drzemie w Tobie dusza szamana? Gra o prostej mechanice z ogromną głębią będąca intensywnym pojedynkiem, w którym liczy się każdy ruch.
Warto zobaczyć: | |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Rafał
Cairn to świetna gra dla dwóch osób, której autorem jest Christian Martinez, znany z jednej z najlepszych gier area control, tj. INIS. Wykonanie bajeczne, figurki dopracowane. Nie one są tu jednak najważniejsze a sama mechanika. Po pierwsze: proste zasady które tłumaczysz w pięć minut. Po drugie grę robią wprowadzane megality. Ich wprowadzanie daje punkty zwycięstwa ( trzy i koniec gry). Ale zmieniają dużo na planszy i powodują, że jest o czym myśleć no i najważniejsze: każda rozgrywka będzie inna. Gra jest niezależna językowo, ciężar określiłbym na średni wiec spokojnie z ogarniętym ośmiolatkiem można już grać co nie zmianie faktu, że każdy geek powinien się zainteresować tym tytułem. Rozgrywka max na 30 minut, rozłożenie gry to max 1 minuta wiec idealnie dla tych, którzy cenią czas lub mają go mało. Idealna gra dla dwóch osób i jak dla mnie jedna z lepszych tegorocznych dwuosobówek właśnie.