D-Day Dice (Second edition)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-4 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Emmanuel Aquin |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla początkujących |
Zależność językowa | średnio tekstu, jeden z graczy powinien znać język |


Opis
6 czerwca 1944 roku, na plaży Omaha lądują amerykańskie oddziały desantowe.
W przeciwieństwie do innych plaż, na których nie napotkano silnego oporu, na Omaha giną tysiące alianckich żołnierzy, którzy znaleźli się pod silnym ostrzalem niemieckich karabinów maszynowych rozmieszczonych na wysokich klifach.
Wraz z grupą swoich żołnierzy znajdujesz się na Omaha i usiłujesz przedrzeć się w głąb lądu. Twoich kompanów ubywa z każdą chwilą, musisz działać!
Uczestnicy rozgrywki D-Day Dice wcielają się w alianckich żołnierzy, desperacko próbujących zorganizować atak na stanowiska niemieckich karabinów maszynowych. Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z grupą żołnierzy, usiłując z biegiem czasu przedzierać się przez kolejne sektory plaży, zyskując zasoby użyteczne w dalszej walce.
D-Day Dice to gra kooperacyjna, wszyscy gracze rozgrywają swoją turę jednocześnie, starając się pomagać sobie nawzajem, aby pozostać przy życiu. Gra zawiera także wariant reguł dla jednej osoby.
Sercem mechaniki D-Day Dice jest pula specjalnych kostek, ale nie szczęśliwy traf decyduje tutaj o sukcesie, lecz rozważne zarządzanie zasobami (żołnierze, specjaliści, sprzęt), współpraca, długofalowe planowanie i przemyślane decyzje, kiedy wykonać kolejny krok naprzód, a kiedy skryć się przed zabójczym ostrzałem.
Współpracuj z kompanami, walcz dzielnie i rozwagą, nie daj się zabić i ciesz się zwycięstwem w niezwykłej batalii D-Day Dice!
Nowa edycja D-Day Dice wydana przez Word Forge Games zawiera nowe grafiki, misje, kości i ulepszone komponenty. Jest w pełni kompatybilna z poprzednim wydaniem, lecz dodaje nowe mechaniki i pomysły do tej wspaniałej gry.
Warto zobaczyć: | Pasujące koszulki: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.