Descent: Wędrówki w mroku

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-5
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy ok. 90-120 minut
Projektant Adam Sadler, Corey Konieczka, Daniel Lovat Clark, Kevin Wilson
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: niedostępny
Cena: 309,90 zł 309.90
ilość szt.
Zyskujesz 61 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4.79
Wydawca: Galakta
Kod produktu: 1804

Opis

Wybierz się na epicką wyprawę przeciwko starożytnemu złu...

W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed jego chciwymi łapskami. Nadszedł czas, aby zapuścić się w ciemności i pokrzyżować plany mrocznego władcy zanim będzie za późno...

 

Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja to epicka gra planszowa o przemierzaniu podziemi dla 2-5 graczy. Waleczni bohaterowie, niebezpieczne potwory, magiczne relikty i ekscytujące przygody – to wszystko czeka na ciebie w świecie drugiej edycji Descenta: Wędrówek w mroku.

Nowa edycja gry Descent: Wędrówki w mroku rozwija pomysły zawarte w pierwszej edycji, wprowadza nowy system epickich kampanii i przystępne zasady dynamicznej, taktycznej walki. Bohaterowie będą musieli zdobyć moc i doświadczenie podczas serii wciągających fabularnych przygód, aby przygotować się na ostateczne starcie z przebiegłym mrocznym władcą. Gracze mogą też rozegrać każdą ze znajdujących się tutaj przygód osobno.

Descent: Wędrówki w mroku 2. Edycja zawiera 39 plastikowych figurek, ponad 200 kart, niemal 50 kafelków planszy i wiele, wiele więcej. To idealna brama do niekończących się przygód!

 


 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć: Pasujące koszulki:
  • 24-stronicowa instrukcja
  • 44-stronicowa Księga Przygód
  • 8 plastikowych figurek bohaterów
  • 31 plastikowych figurek potworów
  • 9 specjalnych kości
  • 7 plastikowych podstawek
  • 8 arkuszy bohaterów
  • 1 notes kampanii
  • 84 karty klasy
  • 34 karty przedmiotów sklepowych
  • 16 kart stanów
  • 12 kart przeszukiwania
  • 6 kart reliktów
  • 40 kart mrocznego władcy
  • 18 kart potworów
  • 12 kart popleczników
  • 10 kart wydarzeń podróży
  • 4 karty aktywacji
  • 48 kafelków planszy
  • 45 żetonów obrażeń
  • 35 żetonów zmęczenia
  • 7 drzwi
  • 16 żetonów bohaterów
  • 9 żetonów przeszukiwania
  • 6 żetonów popleczników
  • 10 żetonów celów
  • 8 żetonów postaci
  • 20 żetonów stanów
  • 1 żeton chowańca Ożywieńca
BoardGameGeek.com - opis (j. angielski)

 

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (4)

26 października 2014

Słowem wstępu: jestem fanem D&D (mimo jego wszystkich ułomności:) - może przez sentyment, bo to mój pierwszy rpg był. A przechodząc do meritum: Descent to prawie D&D na planszy:) Prawie w tym wypadku nie robi wielkiej różnicy, bo gra się świetnie! Trzeba nieźle nakombinować, mieć trochę szczęścia, no i wyobraźni:) Gra jest bajecznie wykonana, a jej zasady wbrew pozorom są dość proste i intuicyjne. Niektórzy mówią o kiepskim balansie i wysokim stopniu trudności, ja osobiście tego nie zauważyłem, każdy z bohaterów ma inne cechy i umiejętności i każdego bohatera można wykorzystać dla dobra drużyny:) A co do trudności? No, nikt nie mówił że życie herosów będzie łatwe, proste i usłane różami:) Nie jest to wbrew pozorom zbyt czasochłonna gra (w porównaniu z rpgami:), więc kiedy nie mamy czasu na wymyślanie fabularnych wędrówek w D&D czy Warhammerze albo na granie w Horror w Arkham albo WoW, to rozkładamy Descenta i brniemy po pas w przygody:)

25 maja 2016

2 edycja Descent poprawiła wszystko na co można było narzekać w poprzedniej edycji ale sama także nie wystrzegła się błędów. Sama gra w sobie nadal polega na grze jeden kontra reszta, nadal posiada bardzo przyjemne dla oka figurki ale zlikwidowana poszczególne lochy i ich eksplorację na rzecz małych zamkniętych plansz i misji. Tutaj każda strona musi coś wykonać aby wygrać planszę, czasami jedna przygoda to dwie planszę połączone zasadami porażki lub sukcesu na poprzedniej. Czy to dobrze, tutaj jest tak samo wiele za i przeciw. Największa wada tej gry to zły balans odnośnie ilości graczy. Idealnie gra się 1 MG kontra 3 bohaterów, w innych wypadkach jednej ze stron zawsze jest łatwiej. Na pewno jest to gra warto wypróbowania aby samu wyrobić sobie o niej zdanie.

17 stycznia 2017

Bardzo ładne wykonanie i ciekawa rozgrywka. Niestety gra ukazuje swoje mocne strony głównie przy rozgrywaniu kampanii, a nie pojedynczych scenariuszy. Bardzo dobry mechanizm rozwoju postaci w trakcie kampanii. Gra ma niesamowity klimat.

11 marca 2017

OCENA 5/5: Descent: Wędrówki w mroku - to projekt Kevina Wilsona, wydany przez Fantasy Flight Games w 2005 roku. Została świetnie wydana, ma zróżnicowane scenariusze i dobrze się skaluje. Dodatkowo posiada przemyślany i grywalny tryb kampanii oraz prostą i intuicyjną mechanikę. Sama gra to naprawdę świetna, solidna pozycja w swojej klasie. Fanom gatunku polecam gorąco.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium