Eldritch Horror: Przedwieczna Groza

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-8
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy powyżej 180 minut
Projektant Corey Konieczka, Nikki Valens
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 211,90 zł 211.90
ilość szt.
Zyskujesz 42 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4.75
Wydawca: Galakta
Kod produktu: 3261

Opis

Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy!



 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 1 Plansza
  • 1 Almanach
  • 1 Instrukcja
  • 12 Arkuszy Badaczy
  • 4 Arkusze Przedwiecznych
  • 51 Kart Mitów
  • 16 Kart Tajemnic
  • 36 Kart Spotkań Obszarowych
  • 32 Karty Spotkań Badawczych
  • 24 Karty Spotkań w Innych Światach
  • 18 Kart Spotkań Ekspedycyjnych
  • 12 Kart Spotkań Specjalnych
  • 40 Kart Zasobów
  • 36 Kart Stanów
  • 20 Kart Zaklęć
  • 14 Kart Artefaktów
  • 4 Karty Schematu
  • 78 Żetonów Zdrowia i Poczytalności
  • 43 Żetony Potworów
  • 36 Żetonów Wskazówek
  • 30 Żetonów Ulepszeń
  • 20 Żetonów Biletów
  • 20 Żetonów Plugastwa
  • 9 Żetonów Bram
  • 4 Żetony Pogłosek
  • 1 Żeton Aktywnej Ekspedycji
  • 1 Żeton Zagłady
  • 1 Żeton Omenu
  • 1 Żeton Głównego Badacza
  • 1 Żeton Tajemnicy
  • 4 Kości
  • 12 Plastikowych Podstawek

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (9)

23 lipca 2014

Przygoda pełną piersią. Walka, pościg za tajemnicą, zbrodnie i narastające poczucie bezsilności kiedy kolejne karty krzyżują nasze plany. Dużo rzucania kostkami więc losowość która nie zna litości, nawet najtwardsze charaktery potrafią sobie rozbić zęby na mackach Cthulhu. Dużo się dzieje w tym pudle. Nie ma na co czekać, chwytaj za kości i ratuj świat :-)

15 października 2014

Solidna gra przygodowa w klimacie książek Lovecrafta. Dobra alternatywa dla Arkham Horror, który potrafi trwać za długo. Eldritch oferuje wszystko to czego oczekujemy od gry przygodowej, a jednocześnie rozgrywka mieści się w sensownym czasie.

15 marca 2015

Moim zdaniem gra prostsza od poprzedniczki. Horror w Arkham odchodzi w niepamięć. Sensowniej jest fabularnie, gdy portale do innych wymiarów pojawiają się na całym świecie, a nie na każdej ulicy Arkham. Bogowie kosmologiczni aż tak bardzo tego miasta nie nienawidzą. :P Klimat poprawia podnoszenie wskazówek w nowy sposób. W horrorze znajdowałeś je jak drobne, tutaj trzeba odbyć przygodę. :) Usunięto tez mechanikę chomikowania pieniądza.Sposób odbywania walki ten sam co w Arkham. Szkoda, że nie ma figurek, ale wtedy, to już w ogóle bym pudełka nie podniósł bez asysty. Jeśli chodzi o wykonanie grafiki wkomponowują się idealnie w klimat. Postacie mają umiejętności, które odwołują się do ich osobowości. Marynarz na przykład ma dodatkową akcję na morzu. Trudność gry zależy od tego jak najdą karty. Miałem partię gdzie przedwiecznego nawet nie połaskotaliśmy po mackach, jak również gdzie został zdeptany jak owad. Bywa różnie. Plansza cudowna. :) Osobiście jak miałbym wybierać, który horror wybrać, to brałbym nowszy. Minus i to duży jest taki, że dodatek jest wręcz koniecznością. Gra sprawia wrażenie jakby ktoś wyjął jej część i być może wpakował do dodatku, żeby więcej zarobić, ale mogą to być tylko domysły. Warto, ale z dodatkiem.

9 kwietnia 2015

Arkham Horror w wersji 2.0, lepszy, szybszy, równie klimatyczny. Znakomity tytuł dla miłośników gier przygodowych oraz prozy Lovecrafta. Brać i grać!

14 sierpnia 2015

Zastępca Arkam Horror - Od momentu kiedy Eldritch Horror pojawił się na stronie Fantasy Flight Games, nie mogłem się doczekać w nią grać. Zawsze byłem fanem poprzedniczki Arkham Horror, tylko że bardzo rzadko w nią grałem z powodu że zazwyczaj trwa zbyt długo. Eldritch Horror zachowuje klimat Arkam Horror i rozszerzy go na cały świat. Równocześnie upraszcza zasady i skraca czas grania do 2/3 godzin. Bardzo mi się podoba też, że gra za każdym razem odpowiada historię i że „zanurzenie” w grze jest naprawdę dobre. Krytykować mogę jedynie, że bez dodatku Forsaken Lore jest trochę za mało kart w każdej talii i encountery się dość szybko powtarzają. Na szczęście dodatek chociaż nie jest drogi i dodaje jeszcze kolejny Ancient One. Poza tym jest to naprawdę świetna gra w świecie H.P. Lovecraft, która razem z dodatkami nawet się robi coraz lepsza. Dla mnie Eldritch Horror na pewno zastępowała grę Arkham Horror i została jedną z najbardziej lubionych gier w naszej grupie. Gorąco polecam!

19 października 2015

Oto Arkham Horror w wersji na większą skalę, z większym rozmachem ale także z płynniejszymi zasadami. Jeśli lubiliście AH to ta gra także przypadnie wam do gustu. Jeśli lubicie gr4y przygodowe polegający na rozgrywce przeciwko mechanice i samej grze to także wypróbujcie. Wielkimi plusami tego tytułu są ulepszone zasady, karty przypadłości i przede wszystkim opowiadanie historii, bo każda rozgrywka właśnie na tym się koncentruje aby opowiedzieć przygodę. Oto ten lepszy brat Arkham Horror.

25 grudnia 2015

Trzecia po Horrorze w Arkham i Posiadłości Szaleństwa przygoda w świecie Lovecrafta. Tym razem gracze walczą z przedwiecznymi podróżując po całym świecie, szukając wskazówek i zamykając bramy. Mnogość kart (każdy przedwieczny czy kontynent ma swoją indywidualną talie) mogą przyprawić o zawrót głowy, nawet bardziej doświadczonych graczy. Dużym plusem jest szeroki zakres liczby graczy mogący przystąpić do rozgrywki i uzależniony od tego poziom trudności gry.

10 lutego 2016

Gra o walce z przedwiecznymi na skali światowej. Osobiście preferuję w horrorach mniejszą skalę i obawiałem się, że klimat gry przez to ucierpi. Na szczęście myliłem się i gra klimatem wręcz ocieka. Mechanika też dobrze przemyślana, aczkolwiek dużo jest losowości co mi osobiście nie przeszkadza ale niektórych może odrzucić.

13 kwietnia 2017

Eldritch Horror nareszcie w wersji polskiej ! Wiele osób zadaje sobie pytanie co lepsze Arkham czy Eldritch Horror? Grałem w obie i powiem, że choć gry są na równym poziomie to plusem definitywnym Eldritch'a jest przejrzystość instrukcji i łatwiejsze zrozumienie zasad rozgrywki. Podczas gdy w AH mamy lekką dezorientacje w zawiłości zrozumienia tych zasad, tu jednak są one bardzo łatwe do szybkiego przyswojenia. Możecie zarzucić mi subiektywne odczucie do konkretnej gry, ale tu się nie zgodzę, bo wszyscy potwierdzają powyższą opinię, którzy spróbowali obu zarówno AH jak i EH. Jest też dylemat (dla niektórych) w postaci ilości kart w EH. No fakt nie ma ich tyle ile np. ja bym sobie życzył, ALE po to stworzono właśnie dodatki do EH. W nich można bardzo znacząco powiększyć ich liczebność jeśli zachodzi taka potrzeba. Mnie osobiście, po dokładnym zapoznaniem się z produktem i jego dodatkami, gra się świetnie! Nie neguję AH, ale wolę EH :))). Polecam gorąco wszystkim fanom kooperatywek. Musicie tego spróbować !

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl