Escape Room: Zagadka Sfinksa
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-6 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Projektant | Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Kieszonkowy escape room dla grupy lub pojedynczego gracza
Wizyta w Egipcie była waszym marzeniem od dawna. Teraz, gdy nareszcie stoicie pod piramidami w Gizie, z zapartym tchem obserwujecie ich majestatyczny ogrom. Na plecach czujecie czyjś wzrok – odwracacie się, lecz za wami nikogo nie ma. Jedynie poorana piaskowymi burzami figura Sfinksa. Ale… przecież to niemożliwe, by łypał na was okiem…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
- Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką
- Nowe, zaskakujące zagadki
- Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Nakiel
Jego ciężkośc polega na fakcie, że trzeba odpowiadać na tematy, które były opisane 20,30,40 kart wcześniej. Dużo zadań "geometrycznych" W porównaniu z innymi grami z tej serii mocno czułem klimat. Dla mnie bomba. Gorąco polecam.