Rommel - Deluxe to nic innego jak opracowana przez Dana Verssena, poprawiona edycja pierwszej gry z serii Field Commander. Jest to seria historycznych planszowych strategii dla jednej osoby wydanych przez DVG.
Niniejsza edycja gry zawiera te same elementy co starsza wersja, ale zawarte tu elementysą wyższej jakości.
W grze wcielasz się w legendarnego feldmarszałka i prowadzisz swoich żołnierzy w trzech historycznych kampaniach:
Francja 1940 Północna Afryka 1942 Lądowanie w Normandii 1944
You take on the role of Alexander the Great in his world-conquering quest to extend the Macedonian empire and achieve personal glory. When playing the game, you are placed in Alexander’s footsteps when he comes of age in 338bc, just before the battle of Chaeronea. From that point on, you get to decide where to travel, when to battle...
Thunderbolt - Apache Leader pozwoli Ci zasiąść za sterami najlepszego śmigłowca Bliskiego Wsparcia Powietrznego (CAS). Przeciskaj się przez kaniony niszcząc czołgi i piechotę przeciwnika, unikajac jednocześnie wrogiego ostrzału. Jako pilot helikoptera dywizjonu lotniczego U.S. Close Air Support (CAS) weź udział w licznych kampaniach w różnych zakątkach świata.
Jest szósty kwietnia 1862 roku, zbliża się świt. Pierwsze wielkie starcie dwóch armi, jako jedno z wielu wydarzeń amerykańskiej Wojny Domowej, właśnie się rozpoczyna. W Clash of Wills: Shiloh 1862 możesz, razem ze swoim przeciwnikiem, poprowadzić jedną z dwóch armii.
Gra przedstawia 10 bitew stoczonych w czasie wojen między Kartaginą i jej wrogami: Syrakuzami oraz Rzymem. Możemy wziąć udział w najsłynniejszych starciach takich jak bitwa pod Kannami czy Zamą, ale także w tych mniej znanych jak bitwa pod Akragas. Dodatkowe scenariusze można pobrać ze strony GMT Games, tak więc gra gwarantuje wiele godzin zabawy.
The Guns os Gettysburg to odwzorowanie największej bitwy amerykańskiej Wojny Domowej. Tak samo, jak poprzednie gry Bowena Simmonsa - Bonaparte at Marengo i Triumf Napoleona - ta pozbawiona jest wszelkich elementów mechaniki kościanej czy karcianej.
Command the world's best Special Forces operators and complete vital assault missions around the world! You play cooperatively with your friends against the system to complete present day squad-level combat missions. At the start of each mission, you each select a soldier, equip him/her with skills, weapons, and combat gear ...
Phantom Leader places you in command of a US Air Force or US Navy Tactical Fighter squadron in Vietnam between 1964 and 1972. You must not only destroy the targets but you must also balance the delicate political repercussions of your attacks. If you strike too hard, your air offensive might be put on hold, strike to light, and youll be blamed for losing the war.
Zapraszamy do gry w Field Commander: Napoleon, trzecią część serii gier Field Commander. Celem powstania tych gier było przedstawienie sylwetek wielkich wodzów historii w postaci łatwej do zapamiętania i atrakcyjnej gry dla jednego gracza.
Fleet Commander: Nimitz to najnowsza część serii Field Commander od DVG. Ta gra dla jednej osoby przedstawia Bitwę na Pacyfiku z perspektywy Stanów Zjednoczonych. Rozgrywka rozpoczyna się w dniu 8 grudnia 1941 roku i przedstawia przebieg bitwy z użyciem autentycznych sił używanych w pierwszej połowie XX wieku.
Tiger Leader stawia Cię na pozycji dowódcy niemieckiej grupy uderzeniowej składającej się z czołgów, transporterów opancerzonych, ciężarówek i piechoty wsparcia. Twoja Kampfgruppe może również posiadać wsparcie powietrzne oraz artyleryjskie, a Twoim zadaniem jest wykonać cele misji tracąc jednocześnie jak najmniej jednostek, a wszystko to osadzone w autentycznych operacjach wojskowych II wojny światowej.
Modern Land Battles (MLB) – Target Acquired uses the core game mechanics from our award-winning Modern Naval Battles game. MLB takes you to the front lines in both historical and hypothetical conflicts ranging from the Arab-Israeli Wars to the present day. This new game features ships from 9 different nations...
This expansion adds UH-60 Black Hawks, V-22 Ospreys, air assault soldiers, air assault enemy battalion missions, and air assault rules for your forces!
Spruance Leader focuses on commanding and managing a US Navy Carrier Battle Group in the Cold War setting of the 80s and 90s, simulating major naval conflicts in the Atlantic and Pacific Oceans. Carrier battle groups, comprising aircraft carriers and their escorting ships, must be protected from the devastating attacks of missiles, torpedoes, bombs, and enemy vessels.
Cena:549,90 zł
Co inni sądzą o tym produkcie? (2)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Filip Nowakowski
25 czerwca 2013
Interesuję się historią wojen. Strategie na komputerze nie są mi obce. Lubię gry planszowe. Jestem więc potencjalnym idealnym odbiorcą licznych gier wojennych. Jest jedno ( a właściwie kilka) małych ( a właściwie dużych) ALE. Po pierwsze do tego typu gier potrzeba najmniej dwóch zapaleńców. Po drugie czas rozgrywki sięgający często kilku godzin nie zachęca zapracowanych graczy. Po trzecie mnogość zasad, rzutów, statystyk może być wstępną barierą nie do pokonania nawet dla doświadczonego planszówkożercy. Po czwarte wreszcie - wojenne gry strategiczne mają specyficzny wygląd - kupa małych żetonów, często zwykłe papierowe mapy - nic ciekawego dla fanów "plastiku"...
Czy wszyscy są już zniechęceni do zakupu gry Field Commander Rommel? Mam nadzieję, że nie , bo autor poradził sobie z ww. problemami całkiem nieźle - przez co gra zagościła na mojej półce, mam nadzieję na dłużej.
W bardzo zamierzchłych czasach na prakomputerze typu zx spectrum zagrywałem się namiętnie w serię gier wytwórni SSI obrazujących walki aliantów na poziomie operacyjnym - pamiętam gry Arnhem i Torch. Dzisiejsi fani RTSów zapewne wyśmialiby te tytuły - ale ja do dziś uważam że to jedne z fajniejszych tytułów dających poczucie sztabowego dowodzenia dużymi operacjami militarnymi . I ducha tych tytułów znalazłem w FCR. Nie jest to gra dla tych którzy interesują się sprzętem i taktyka walki . Operacje odbywają się na poziomie dywizji więc nie mamy poczucia dowodzenia szwadronem Tygrysów czy emocji towarzyszących szturmowi na bunkier. naszym głównym zadaniem , zadaniem sprawnego dowódcy operacji jest wyznaczenie kierunków strategicznych działań i zapewnienie ku temu odpowiednich zasobów. Jest to więc gra ewidentnie strategiczna.
W pudełku otrzymujemy trzy kampanie - trzy naklejone na karton mapy ( Francja 1940, Afryka Północna i Normandia) , zestaw żetonów jednostek do każdej mapy, żetonów zaopatrzenia itp. Nie jest tego jakoś zastraszająco dużo, a na pierwszej mapie nawet wydaje się że mało ( tak więc argument wielkiej ilości żetonów mamy z głowy)
Zarówno setu-up jak i same zasady "główne" nie są skomplikowane - instrukcja , poza kilkoma momentami jest zrozumiała po jednym przeczytaniu - a wszystkie informacje potrzebne na bieżąco ( i różniące od siebie trzy kampanie) są uwzględnione na mapie w klarownych boksach...( tak więc i drugi antywojenny argument możemy uznać za obalony)
W ta grę gra się samemu - o poczynaniach strony Niemieckiej decydujemy sami, alianci działają dzięki algorytmowi czynności i rzutów, które wykonujemy po swoich działaniach. trzeba stwierdzić że sztuczna inteligencja radzi sobie całkiem nieźle , a my nie musimy szukać drugiego maniaka ( kolejne "ale" mamy z głowy)...
Po poznaniu zasad każda kampania da się zagrać w trakcie 2-3 godzin , co na grę wojenną jest wynikiem bardzo przyzwoitym.
Podsumowując - jeśli kusiło cię kiedykolwiek żeby spróbować planszowej gry wojennej , a bałeś się złożoności, czasochłonności i nie miałeś z kim zagrać - to FCM pozwoli ci w pigułce przekonać się czy to "sport" dla ciebie ...
jeśli łykniesz bakcyla - świat heksów ( których akurat w FCR nie ma ;-) i setek żetoników czeka na ciebie...
jeśli nie to i tak masz solidną, emocjonujacą i niełatwą grę...
polecam!
Mikołaj Witkowski
15 maja 2015
Gra w wersji deluxe ma teoretycznie komponenty wyższej jakości. O ile nic nie mogę zarzucić planszom, to żetony są niedokładnie wycięte i mają tendencje do rozszczepiania się, brak również jakiejkolwiek tacki czy wypraski na nie, co o tyle dziwne że DVG właśnie takie rzeczy też produkuje. Sama gra jest strategią dla jednego gracza, dobrze próbuje emulować styl Rommela, atakujący w grze ma zawsze przewagę, ale często by zaatakować trzeba mieć odpowiednią ilość materiałów, które mogą też być potrzebne później, więc gracz za każdym razem musi rozważyć za i przeciw. Plansze są na tyle małe, że kilka prostych zasad poruszania się przeciwnika działa dobrze, z drugiej strony brak tu miejsca na skomplikowane manewry. Zasady gry są proste, a na youtube można znaleźć bardzo dobre oficjalne tutoriale. Każda z trzech kampanii (Francja, Afryka, Normandia) ma kilka wariantów, które mogą się przydać przy ponownym graniu, choć nie jest to kolosalna różnica to i tak dobre urozmaicenie. Ogólnie grę oceniam bardzo pozytywnie, nie wymaga ona żadnej wcześniejszej znajomości gier wojennych i dobrze nadaje się na pierwsze podejście.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Filip Nowakowski
Interesuję się historią wojen. Strategie na komputerze nie są mi obce. Lubię gry planszowe. Jestem więc potencjalnym idealnym odbiorcą licznych gier wojennych. Jest jedno ( a właściwie kilka) małych ( a właściwie dużych) ALE. Po pierwsze do tego typu gier potrzeba najmniej dwóch zapaleńców. Po drugie czas rozgrywki sięgający często kilku godzin nie zachęca zapracowanych graczy. Po trzecie mnogość zasad, rzutów, statystyk może być wstępną barierą nie do pokonania nawet dla doświadczonego planszówkożercy. Po czwarte wreszcie - wojenne gry strategiczne mają specyficzny wygląd - kupa małych żetonów, często zwykłe papierowe mapy - nic ciekawego dla fanów "plastiku"... Czy wszyscy są już zniechęceni do zakupu gry Field Commander Rommel? Mam nadzieję, że nie , bo autor poradził sobie z ww. problemami całkiem nieźle - przez co gra zagościła na mojej półce, mam nadzieję na dłużej. W bardzo zamierzchłych czasach na prakomputerze typu zx spectrum zagrywałem się namiętnie w serię gier wytwórni SSI obrazujących walki aliantów na poziomie operacyjnym - pamiętam gry Arnhem i Torch. Dzisiejsi fani RTSów zapewne wyśmialiby te tytuły - ale ja do dziś uważam że to jedne z fajniejszych tytułów dających poczucie sztabowego dowodzenia dużymi operacjami militarnymi . I ducha tych tytułów znalazłem w FCR. Nie jest to gra dla tych którzy interesują się sprzętem i taktyka walki . Operacje odbywają się na poziomie dywizji więc nie mamy poczucia dowodzenia szwadronem Tygrysów czy emocji towarzyszących szturmowi na bunkier. naszym głównym zadaniem , zadaniem sprawnego dowódcy operacji jest wyznaczenie kierunków strategicznych działań i zapewnienie ku temu odpowiednich zasobów. Jest to więc gra ewidentnie strategiczna. W pudełku otrzymujemy trzy kampanie - trzy naklejone na karton mapy ( Francja 1940, Afryka Północna i Normandia) , zestaw żetonów jednostek do każdej mapy, żetonów zaopatrzenia itp. Nie jest tego jakoś zastraszająco dużo, a na pierwszej mapie nawet wydaje się że mało ( tak więc argument wielkiej ilości żetonów mamy z głowy) Zarówno setu-up jak i same zasady "główne" nie są skomplikowane - instrukcja , poza kilkoma momentami jest zrozumiała po jednym przeczytaniu - a wszystkie informacje potrzebne na bieżąco ( i różniące od siebie trzy kampanie) są uwzględnione na mapie w klarownych boksach...( tak więc i drugi antywojenny argument możemy uznać za obalony) W ta grę gra się samemu - o poczynaniach strony Niemieckiej decydujemy sami, alianci działają dzięki algorytmowi czynności i rzutów, które wykonujemy po swoich działaniach. trzeba stwierdzić że sztuczna inteligencja radzi sobie całkiem nieźle , a my nie musimy szukać drugiego maniaka ( kolejne "ale" mamy z głowy)... Po poznaniu zasad każda kampania da się zagrać w trakcie 2-3 godzin , co na grę wojenną jest wynikiem bardzo przyzwoitym. Podsumowując - jeśli kusiło cię kiedykolwiek żeby spróbować planszowej gry wojennej , a bałeś się złożoności, czasochłonności i nie miałeś z kim zagrać - to FCM pozwoli ci w pigułce przekonać się czy to "sport" dla ciebie ... jeśli łykniesz bakcyla - świat heksów ( których akurat w FCR nie ma ;-) i setek żetoników czeka na ciebie... jeśli nie to i tak masz solidną, emocjonujacą i niełatwą grę... polecam!
Mikołaj Witkowski
Gra w wersji deluxe ma teoretycznie komponenty wyższej jakości. O ile nic nie mogę zarzucić planszom, to żetony są niedokładnie wycięte i mają tendencje do rozszczepiania się, brak również jakiejkolwiek tacki czy wypraski na nie, co o tyle dziwne że DVG właśnie takie rzeczy też produkuje. Sama gra jest strategią dla jednego gracza, dobrze próbuje emulować styl Rommela, atakujący w grze ma zawsze przewagę, ale często by zaatakować trzeba mieć odpowiednią ilość materiałów, które mogą też być potrzebne później, więc gracz za każdym razem musi rozważyć za i przeciw. Plansze są na tyle małe, że kilka prostych zasad poruszania się przeciwnika działa dobrze, z drugiej strony brak tu miejsca na skomplikowane manewry. Zasady gry są proste, a na youtube można znaleźć bardzo dobre oficjalne tutoriale. Każda z trzech kampanii (Francja, Afryka, Normandia) ma kilka wariantów, które mogą się przydać przy ponownym graniu, choć nie jest to kolosalna różnica to i tak dobre urozmaicenie. Ogólnie grę oceniam bardzo pozytywnie, nie wymaga ona żadnej wcześniejszej znajomości gier wojennych i dobrze nadaje się na pierwsze podejście.