Głowa pełna gier - Adam Kwapiński

Podstawowe informacje

Liczba stron 245
Oprawa twarda
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 69,00 zł 69.00
ilość szt.
Zyskujesz 13 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Bomba Games
Kod produktu: 9788393773626

Opis

„Głowa pełna gier” to książka o objętości ponad 230 stron maszynopisu, w której Adam Kwapiński dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ukazując nam tajniki rzemiosła, podpierając się konkretnymi przykładami ze swoich projektów.

Adama Kwapiński to autor min. gier Lords od Hellas, Nemesis i Frostpunk: The Board Game. 

 

Spis treści:

CZĘŚĆ PIERWSZA: SZCZYPTA TEORII

  • Dlaczego nie piszę gier?
  • Czym różni się gra od innych mediów?
  • Czy istnieje uniwersalna cecha dla dobrej gry?
  • Po co mi ta książka?

CZĘŚĆ DRUGA: PROJEKTOWANIE

  • Na początku był pomysł...
  • Skąd się biorą pomysły na gry?
  • Specyfikacja, czyli co ja w zasadzie projektuję?
  • Ile wart jest pomysł na grę?
  • Sinusoida projektanta
  • Jak stworzyć pierwszy prototyp?
  • Po co mojej grze temat?
  • Główna mechanika
  • Ostrożne obudowywanie rdzenia
  • Draft instrukcji
  • Pierwszy prototyp
  • Warsztat projektanta
  • Pierwszy test
  • Co dalej?
  • Przeprojektuj - Przetestuj - Powtórz
  • Zmień perspektywę
  • Gra jako symulacja
  • Gra jako wybór
  • Balansowanie
  • Losowość
  • Dynamika i tempo
  • Elegancja i struktura rozgrywki
  • Testowanie i naprawy
  • Podstawowe błędy w projektowaniu

CZĘŚĆ TRZECIA: WYDANIE I WSPÓŁPRACA Z WYDAWCĄ

  • Jak dzisiaj wydać grę?
  • Po co Ci wydawca?
  • Współpraca
  • Podpisywanie umowy

 

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium