Horror w Arkham: Gra karciana – Szkarłatne Klucze – Rozszerzenie badaczy
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-2 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |


Opis
„Istnieje pewna wiedza na temat świata i wszechświata, o której większość nigdy nie powinna się dowiedzieć…”
– H. P. Lovecraft dla Hazel Heald, „Z bezmiaru eonów”
Równolegle z naszym wymiarem istnieje także wiele innych. Czasami, gdy bariera między nimi staje się zbyt cienka, z otchłani wypełzają stworzenia. Do nielicznych śmiałków posiadających przeklętą wiedzę należy powstrzymanie takich istot przed rozerwaniem naszej rzeczywistości na strzępy.
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym Przystosowalny, które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich kompanów jako Carson Sinclair, lokaj; zdiagnozuj i wylecz schorzenia jako Vincent Lee, doktor; wymykaj się pościgom jako Kymani Jones, konsultant ds. bezpieczeństwa; poznawaj słowa nadnaturalnej potęgi jako Amina Zidane, operatorka; uwieczniaj niewyobrażalne koszmary jako Darrell Simmons, fotograf lub powołaj nieustraszoną grupę do zadań specjalnych jako Charlie Kane, polityk.
Rozszerzenie badaczy Szkarłatne klucze może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroru w Arkham: Gry karcianej.
![]() |
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Arkham Horror: Gra karciana |
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.