Jishaku

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-6
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla początkujących
Dostępność: niedostępny
Cena: 69,90 zł 69.90
ilość szt.
Zyskujesz 13 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Trefl
Kod produktu: 1820

Opis

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!

Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!

Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Wygodne pudełko – plansza!

Warianty rozgrywki:
1. „Pierwszy”
Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. „Eliminacja”
W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. „Porywacz”
Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
4. „Samotnik”
Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…

 


 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku
  • Pole gry
  • Instrukcja

 

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

5 maja 2014

Właściwie to ciężko mi nazwać to grą. Kolega kiedyś zasugerował, że najwyraźniej ktoś miał dużo magnesów więc postanowił jakoś je sprzedać. Można to traktować jako pewnego rodzaju zręcznościówkę. Dziwi mnie tylko wiek od 14 lat jedyne czym można to uzasadnić to prawdopodobnie to, że może być strasznie irytująca gdy co chwilę magnesy się łączą czego chcemy unikać. Osobiście mnie nie zachwyca.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium