KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2 osoby
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Projektant Richard Garfield
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla początkujących
Dostępność: mamy dużo!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 31,90 zł 31.90
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Wydawnictwo Rebel
Kod produktu: 5902650613232

Opis

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

 

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Co wprowadza dodatek?

Oprócz podstawowej wersji gry mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

 

  UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Keyforge

 


 

 Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 37 kart
  • skrót zasad

 

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

10 października 2019

Niby człowiek ma tu szukać synergii w talii, którą dostał ("nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał"), ale po zagraniu kilku partii ma się odruch raczej typowy dla karcianek - to bym wyrzucił, tu dodał więcej tego czy tamtego, a mi nie wolno... Jak dla mnie Garfield usiłuje wymyślić rewolucję (co widać chociażby po Artifact-cie), ale to jest na siłę. Nie polecam.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium