Kroniki Zbrodni: 1400
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-4 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Projektant | David Cicurel, Wojciech Grajkowski |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Jesteś rycerzem w służbie króla!
Rok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny - widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z Twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc?
Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych Kronik zbrodni. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno!
Gracze mogą teraz wyciągać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. Są to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazujące postacie i obiekty, które dopiero pojawią się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mogą także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Jest wśród nich wujek - mnich, który wie wszystko o źródłach pisanych, siostra - bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat - szpieg znający doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz pies Perceval - nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do powąchania w nadziei, że podąży za ich tropem.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
ElvisUA
Świetna poprawa z Kroniki Zbrodni. Przypadki są dość przystępne, czego nie widziałem w poprzednich grach, w których poziom trudności był średni lub wyższy. Widzę też poprawę dotyczącą interakcji postaci, ponieważ ma to sens, w poprzednich grach czasami dialogi nie miały sensu, mimo że pytałem o broń lub osobę, o której ta postać wiedziała.