Legend of the Five Rings: The Card Game

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2 osoby
Zalecany wiek od 14 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Projektant Brad Andres, Erik Dahlman, Nate French
Wydanie angielskie
Instrukcja angielska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Zależność językowa dużo tekstu - wszyscy gracze powinni znać język
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 159,90 zł 159.90
ilość szt.
Zyskujesz 31 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 5
Wydawca: FFG
Kod produktu: 8017

Opis

Welcome to the realm of Rokugan: a land of samurai and mystics, mad dragons and divine beings — a land where honor is stronger than steel. Here, the clans serve the Emperor and engage in courtly deceptions and power plays, even as they wage war against each other and the evil forces that plague their realm. This is the world of Legend of the Five Rings!

Legend of the Five Rings: The Card Game is a Living Card Game set in the world of Rokugan, the original setting for the Legend of the Five Rings collectible card game. To play a Living Card Game, players create individual decks of cards from a base game with a fixed set of cards; they can then add supplemental card packs to this game world, with each pack also having a fixed set of cards, in order to vary their game experience.

While the connection of Legend of the Five Rings: The Card Game to Rokugan and the Colonies — as well as its pervasive themes of honor, nobility, magic, intrigue, duty, and warfare — should carry over from the original L5R CCG, Legend of the Five Rings: The Card Game is not compatible with that original game and will feature significant changes in the game mechanisms.

 


 

  Warto zobaczyć:

 

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

11 października 2017

Gra wydana przepięknie. Widać, że FFG stara się robić coraz dojrzalsze kanciarki, bo w tej bardzo dużo elementów jest zaprojektowana tak, by zniwelować mankamenty (głownie losowość) innych tego typu gier. Nowe L5R ma bardzo rozbudowany model taktyczny, a model strategiczny jest znacznie ambitniejszy niż w AGOT2 (można więcej zaplanować na następne tury i jest więcej stopni swobody w tym planowaniu), choć ustępuje temu z W40K Conquest. Rozwiązanie z ograniczonym czasem życia postaci, wydaje się fantastycznym pomysłem na pozbycie się "efektu kuli śniegowej", który doskwiera strasznie w innych grach (szczególnie AGOT2). Model doktryny, czyli deck-building, jest na porównywalnym poziomie z innymi pozycjami, choć co ciekawe, pojawia się tu górne ograniczenie rozmiaru talii. Gra wymaga doświadczenia w grach karcianych i daje niezłe wyzwanie intelektualne. Polecam wszystkim graczom lubującym się w niebanalnej rozgrywce.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl