Lost Ruins of Arnak

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-4
Zalecany wiek od 12 lat
Czas zabawy ok. 90-120 minut
Wydanie angielskie
Instrukcja angielska
Zależność językowa brak tekstu
Dostępność: niedostępny
Cena: 239,90 zł 239.90
ilość szt.
Zyskujesz 47 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 5
Wydawca: Czech Games Edition
Kod produktu: 12132

Opis

Na bezludnej wyspie między niezbadanymi morzami odkrywcy znaleźli ślady wielkiej cywilizacji. Teraz poprowadzisz ekspedycję, aby zbadać tą wyspę, znaleźć zaginione na niej artefakty i zmierzyć się z przerażającymi strażnikami, a wszystko to w celu poznania tajemnic wyspy. 

Lost Ruins of Arnak to gra planszowa w której będziesz eksplorował, zarządzał zasobami i odkrywał. Gra łączy w sobie mechaniki budowania talii kart i umieszczanie pracowników („worker placement”). Oprócz tradycyjnych efektów konstruowania talii, karty mogą być również używane do umieszczania pracowników a nowe akcje robotników stają się dostępne podczas eksploracji samej wyspy. Niektóre z tych działań wymagają zasobów zamiast pracowników więc zbudowanie solidnej bazy z zasobami będzie kluczowe. Jesteś ograniczony do tylko jednej akcji na turę więc ostrożnie dokonuj wyboru akcji, która z nich przyniesie Ci teraz najwięcej korzyści? A na co możesz sobie pozwolić później zakładając, że ktoś inny nie podejmie się danej akcji jako pierwszy! 

Talie są małe, a losowość w grze jest znacznie ograniczana przez różnorodność decyzji taktycznych dostępnych na planszy.  Dzięki wszystkim akcjom pracowników, artefaktom i kartom wyposażenia, konfiguracja każdej gry będzie wyjątkowa, zachęcając graczy do odkrywania nowych strategii, aby sprostać wyzwaniu. 

Odkryj zaginione ruiny Arnaku! 

  Warto zobaczyć:

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)