Moje skarby

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-4
Zalecany wiek od 8 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Projektant Eduardo Baraf, Steve Finn, Keith Matejka
Dostępność: Przedsprzedaż
Wysyłka w: (wysyłka - Q1 2022)
Cena: 119,90 zł 119.90
ilość szt.
Zyskujesz 23 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Wydawnictwo Rebel
Kod produktu: 5902650616660

Opis

Gra pełna niezwykłych, rzadkich i fascynujących przedmiotów!

Któż nie lubi zbierać ciekawych przedmiotów, które często można znaleźć na przeróżnych szlakach, plażach czy w głębokiej dziczy? Jednak niewielu jest prawdziwych kolekcjonerów, potrafiących stworzyć naprawdę unikatowe zbiory. Zostań jednym z nich i wyrusz w niesamowitą podróż w poszukiwaniu nowych, wyjątkowych przedmiotów i stwórz kolekcję, która wypełni Twoją gablotkę różności!

Moje skarby to gra strategiczna, w której staramy się wypełnić nasze gablotki jak najbardziej opłacalnym zestawem kafelków. W każdej rundzie wyruszymy w podróż, z której przyniesiemy nowe skarby, a dla zwycięstwa kluczowe będzie odpowiednie umieszczanie ich w rzędach i kolumnach naszego regału.

Na czym to polega?

W najprostszym ujęciu Moje skarby są grą w dokładanie kafelków. 

  1. W każdej turze uczestnicy będą używali swoich pionków, by wybrać z planszy podróży akcję, która pozwoli im pozyskać kafle różności.
  2. Następnie należy umieścić zdobycze w swoich gablotkach. Dokładając kolejne kafelki możemy ukończyć kolumnę, rząd lub kartę kolekcji, starając się zdobyć jak najwięcej punktów.
  3. W ten sposób gra toczy się przez 6 rund. Następnie sumujemy nasze zdobycze i porównujemy wyniki.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Choć zasady Moich skarbów wydają się banalnie proste, rozgrywka stanowi nie lada strategiczne wyzwanie! 
  • Możliwości ruchów, które stoją przed nami w każdej rundzie, różnorodne cele i zmienne układy na planszy skutkują niezliczoną liczbą dostępnych strategii.
  • Sercem gry jest plansza akcji, która pozwala na manipulowanie dostępnymi kafelkami w taki sposób, by lepiej przygotować teren dla siebie lub przeszkodzić przeciwnikom. 
  • Gra oferuje również ciekawy wariant jednoosobowy!

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 4 gablotki
  • plansza podróży
  • 4 karty pomocy
  • 12 kart kolekcji
  • 5 kart cudów
  • 12 kart rywala do wariantu 1-osobowego
  • 85 kafli różności
  • 8 pionków
  • 72 żetony punktów
  • woreczek
  • instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)