Pret-A-Porter (edycja 2019)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 10 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Projektant | Piotr Haraszczak, Ignacy Trzewiczek |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla średnio-zaawansowanych |
Opis
Blaski kamer, piękne modelki oraz pokazy, na których zebrała się śmietanka krytyków. Życie i praca w branży mody brzmi ekscytująco — i tak jest — jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, jak zacięta może być konkurencja oraz jak trudno jest zaprojektować kreację, która uchwyci publikę za serca. Jako właściciel rozwijającej się i obiecującej firmy, która chce pokazać swoją pracę podczas najbardziej prestiżowych pokazów, musisz udowodnić, że masz w sobie to coś, co pozwoli ci odnieść sukces w tym niewybaczalnym środowisku.
„W modzie nie chodzi tylko i wyłącznie o etykiety, to nie tylko znane marki. W modzie ważne jest coś jeszcze, to coś, co masz w sobie”. - Ralph Lauren
Pret-a-porter to gra o ekonomii i strategii, w której zarządzasz firmą próbującą odnieść sukces w świecie mody i stylu. Rozgrywka trwa przez rok podzielony na 12 rund (miesięcy), podzielonych na 4 Kwartały. Podczas ostatniego miesiąca każdego z Kwartałów rozpatrywane będą pokazy mody, dzięki którym pokażesz światu swoje kolekcje i zdobędziesz prestiż. Będziesz potrzebował rozwinąć swój biznes, aby przygotować się do pokazu: podpisać krótkoterminowe kontrakty, powiększyć swoją firmę o dodatkowe budynki, zatrudnić nowych pracowników, zwiększyć wydajność oraz najważniejsze — stworzyć niesamowite i niepowtarzalne kreacje.
To nie takie proste jak mogłoby się wydawać. W każdej rundzie musisz zapłacić koszty Utrzymania związane z prowadzeniem firmy: wypłaty dla pracowników i czynsz za budynki. Banki oraz firmy, które mogą okazać się ostateczną deską ratunku, mogą pożyczyć ci Gotówkę, jeżeli zajdzie taka potrzeba, najlepiej jednak unikać takich rozwiązań, jeżeli chcesz odnieść sukces w tej branży.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Warto zobaczyć:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.