Rzuć na tacę

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-4
Zalecany wiek od 8 lat
Czas zabawy poniżej 30 minut
Projektant Wolfgang Warsch
Cena: 44,90 zł 44.90
ilość szt.
Zyskujesz 8 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: G3
Kod produktu: 10643

Opis

"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.

Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów.

Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest wtedy zebranie możliwie jak największej liczby punktów.

 Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 6 kości
  • bloczek z arkuszami gry
  • 4 pisaki
  • instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

12 czerwca 2020

Jeden z najlepszych roll and writów. Zdecydowanie warto!

16 września 2020

Nie jest to moja ulubiona gra z gatunku roll and write (nic tu chyba nie przebije Zamków Burgundii), ale zdecydowanie najbardziej wciągająca, zwłaszcza w wersji online - jedna partyjka trwa może z pięć minut. :) Ale i wersja analogowa się przydaje, szczególnie na wyjazd, gdy każdy skrawek miejsca w walizce jest podwójnie cenny. :) Dawno rzucanie zwykłymi kostkami k6 nie było tak przyjemne, no, może poza Decathlonem, ale tam nic wykreślać nie trzeba. :)