Smoki z głębin
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-5 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Yaniv Kahana, Simone Luciani, Pini Shekhter |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Zależność językowa | brak tekstu |
Opis
Baśniowe smoki nie są już bezpieczne. Zamieszkiwane przez nich wody coraz zuchwalej przejmują piraci. Jako przywódcy smoczych klanów będziecie bronić Morskich Królestw. Rozstawcie swoje smoki w strategicznych miejscach i zatopcie jak najwięcej pirackich okrętów. Najbogatszy klan na koniec gry przywróci morski pokój i przyniesie chwałę swojemu dowódcy.
W każdej turze będziecie zagrywać jedną z dwóch kart wzorów z ręki i umieszczać na planszy morskiego smoka, powiększając w ten sposób swoją obecność w czterech Morskich Królestwach. Ale ostrożnie! Nie wolno wam stawiać własnych smoków morskich obok siebie, a jeśli postawisz smoka obok takiego, który należy do innego gracza, otrzyma on w zamian złoto.
W trakcie gry waszym celem będzie zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa, które otrzymuje się za: zgromadzone skarby, wypełnione misje oraz przewagi liczebne w poszczególnych Morskich Królestwach.
Główne atuty:
- Familijny tytuł spod ręki jednego z najbardziej uznanych twórców gier ekonomicznych - Simone Lucianiego (Barrage, Tzolkin, Nucleum)
- proste zasady, a jednocześnie spora głębia decyzji
- sprytny mechanizm sąsiedztwa smoków sprawia, że każdy ruch gracza otwiera nowe możliwości dla innych
- Przepiękne wykonanie; ilustracje Webersona Santiago, prezencja na stole – ponad 240 drewnianych elementów
Co rozwija:
- Strategiczne myślenie
- Wyobraźnia przestrzenna
- Rywalizacja
Ekspresowa wersja zasad:
- Zagraj wybraną kartę wzoru
- Ułóż na planszy smoka morskiego w odpowiednim kształcie
- Zatapiaj pirackie okręty i zdobywaj skarby
- Realizuj misje i zdobądź przewagi w Morskich Królestwach
Zobacz materiał przygotowany przez kanał Planszówki Online:
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.