Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-5 |
Zalecany wiek | od 13 lat |
Czas zabawy | ok. 120-150 minut |
Projektant | Simone Romano, Nunzio Surace |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla średnio-zaawansowanych |


Opis
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia.
Bohaterowie przyzwani zostali jako nieśmiertelne dusze, znacznie jednak osłabione wskrzeszeniem, lecz rosnące w siłę z każdym wykonanym zadaniem fabularnym. Zdobywając punkty duszy, bohaterowie mogą wzmacniać swoje dusze, przywracając je do dawnej świetności i wyposażając się w nowe zdolności, magiczny i duchowy oręż oraz potężne artefakty.
Sword & Sorcery to połączenie gry drużynowej znanej z najlepszych MMORPG i dynamicznych RPG akcji, składające się na wyjątkową przygodę w świecie fantasy!
Niech złoczyńcy mają się na baczności! Witajcie w świecie krwawych walk i nikczemnych występków…
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Propi
Gra jest mocno banalna jeśli chodzi o setup - rozłożenie pojedynczego scenariusza bez użycia insertów czy innych pomocy może zająć spokojnie 30-40 minut. Jeśli już przebić się przez to, sama rozgrywka daje naprawdę dużo przyjemności, o ile przy stole jest ktoś, kto dobrze zna grę. Rozgrywka opiera się o w sumie prosty podział ruchów - bohater, potwory, drugi bohater, potwory, trzeci bohater, potwory - ale mikrozasady towarzyszące walce, otwieraniu drzwi, zbieraniu skarbów czy nawet rozpatrywaniu wydarzeń potrafią przytłoczyć. Po kilku rozgrywkach ten efekt maleje, natomiast faktem pozostaje, iż gra wymaga dość intensywnej obsługi. W Diablo wszystkie rzeczy jak przesuwanie potworów, zmiana pory dnia czy wypadanie skarbów ze skrzyń obsługiwał komputer - tu trzeba to robić ręcznie. Warto więc mieć stałą ekipę, bo wprowadzanie nowych graczy to proces zjadający sporo czasu. Gra jest natomiast zdecydowanie warta grzechu. BTW, tytuł to "Miecz i Magia" :)