Too many bones (edycja polska)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-4 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Projektant | Josh J. Carlson, Adam Carlson |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla wymagających graczy |
Opis
UWAGA! Materiały poglądowe. Polska wersja językowa pudełka oraz pozostałych materiałów pojawi się w Q2/Q3.
Too Many Bones przybywa uzbrojona po zęby i impetem wyważa drzwi do nowego gatunku gier: konstruktora kości RPG (dice-builder RPG). Ta gra zbiera wszystko, co wiesz o rzucaniu kośćmi, i odwraca do góry nogami. Pełna strategicznej głębi pozwala ci wcielić się w nową rasę fantasy i wyruszyć na przygodę do północnych terytoriów, aby wytropić i pokonać rosnące wrogie siły i bossa, który nimi dowodzi.
Możesz grać samodzielnie lub razem z drużyną, podchodząc do kampanii dla 1-4 graczy. Z ponad 100 unikalnymi kośćmi umiejętności i 4-7 klasami do wyboru każda bitwa to niepowtarzalne mini-wyzwanie do rozwiązania. Twoja przygoda składa się z 8-12 bitew, które wiodą do ostatecznego celu – walki o zwycięstwo z jednym z wielu dostępnych bossów. Po drodze będziesz musiał podejmować decyzje fabularne, które bez zwłoki zmuszą cię do szacowania ryzyka/nagrody, prawdopodobieństwa i logiki - z kośćmi wplecionymi we wszystkie te aspekty! Twoja drużyna będzie również musiała podejmować decyzje: kiedy odpocząć, kiedy eksplorować, które walki podjąć! Karty Spotkania oferują zabawne zwroty akcji i szczyptę humoru, jednocześnie przygotowując scenę dla następnej bitwy.
Atuty:
- Unikatowa mechanika konstruktora kości (dice-builder mechanic)
- Oszałamiające komponenty z przeszło 130 kostkami
- Przygoda fantasy ze strategią i humorem
Nagrody wyróżnienia:
- 2017 Golden Geek Best Solo Board Game Nominee
- 2017 Golden Geek Best Cooperative Game Nominee
- 2017 Board Game Quest Awards Best Game from a Small Publisher Winner
- 2017 Board Game Quest Awards Best Game from a Small Publisher Nominee
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.