Wielka Księga Szaleństwa
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-5 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Projektant | Maxime Rambourg |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |


Opis
Wielka Księga Szaleństwa stoi zakurzona na pulpicie. Otwórz ją, jeśli masz dość odwagi!
W tej grze wcielasz się w rolę uczniów szkoły czarodziejskiej, którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory!
Zamknijcie ponownie księgę, strona po stronie, wiążąc na powrót wszystkie potwory.
Aby wygrać musicie współpracować, uczyć się nowych zaklęć, poszerzać swoje umiejętności i nade wszystko nie dać się porwać szaleństwu.
Wielka Księga Szaleństwa to gra oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy.
Warto zobaczyć: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Rafał
W grę udało mi się zagrać u znajomych. Jest bardzo ładnie ilustrowana, zasady nie są skomplikowane, ale nie ogranicza to ilości możliwych wyborów. Jest to gra kooperacyjna o dosyć niskim poziomie trudności, co może być minusem dla graczy oczekujących trudniejszych rozgrywek. Pozycja dobra dla mniej zaawansowancyh graczy lub jako wypełniacz między innymi tytułami. Fajny temat i wykonanie.