Wojna o Pierścień – Panowie Śródziemia

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 12 lat
Czas zabawy ok. 120-180 minut
Projektant Roberto Di Meglio, Marco Maggi, Francesco Nepitello
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 115,90 zł 115.90
ilość szt.
Zyskujesz 23 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 5
Wydawca: Galakta
Kod produktu: 5139

Opis

Co by się stało, gdyby Powiernicy Pierścieni Elfów wykorzystali moc swoich pierścieni, aby rzucić wyzwanie potędze Czarnego Władcy? Co, jeśli Balrog opuściłby Morię i zaczął pustoszyć krainy Wolnych Ludów? Albo gdyby podczas narady u Elronda zapadły inne decyzje, co do losu Drużyny Pierścienia?

Rozszerzenie PANOWIE ŚRÓDZIEMIATM rozbudowuje grę planszową WOJNA O PIERŚCIEŃTM, zapewniając graczom nowe możliwości, które pozwolą im odpowiedzieć na powyższe pytania – i wiele innych! – oraz stworzyć podczas rozgrywek nowe możliwości i strategie.

Ważne osobistości, przedstawione wcześniej jedynie poprzez karty Wydarzeń, doczekały się w tym rozszerzeniu własnych figurek i specjalnych zasad. Wśród nowych postaci znajdziecie Elronda, Galadrielę, Sméagola, Gothmoga i potężnego Balroga z Morii, a także alternatywne wersje Gandalfa, Czarnoksiężnika z Angmaru i Rzecznika Saurona.

W pudełku znajdują się też nowe specjalne kości akcji: kości Powierników Pierścieni Elfów dla gracza Wolnych Ludów i kości Pomniejszych Sług dla gracza Cienia. Wreszcie, znajdziecie tu również nowe wersje Towarzyszy z Drużyny Pierścienia, których dotyczy nowy opcjonalny wariant Rady Rivendell.

Jako premię, fani otrzymają z dawna wyczekiwane figurki Aragorna i Gandalfa Białego!

 


 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 8 plastikowych figurek
  • 5 specjalnych kości akcji
  • 11 tekturowych żetonów
  • 28 kart Postaci i Wydarzeń
  • instrukcja 

 

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

6 października 2015

Bardzo fajny dodatek. Wykonanie komponentów jest na podobnym poziomie co Wojna o Pierścień, więc wiadomo czego się spodziewać. Natomiast karty dadzą wiele nowych możliwości i alternatywnych scenariuszy rozgrywki. Polecam.

9 października 2015

Dodatek daję sporo nowych możliwości.Zmieniają się wymagania wprowadzania dodatkowych postaci gracza Cienia, jednocześnie dając mu możliwość ciekawego manewrowania dwiema wersjami Czarnoksiężnika z Angmaru, który jako jedyny może zastępować inną swoją już istniejącą na planszy postać (raz w czasie gry). Dodatkowa zdolność pierścieni elfów oraz wprowadzenie do gry fizycznej postaci ich powierników, bardzo wzmacnia wrażenie szybszej militaryzacji gracza Wolnych Ludów, który w podstawowej wersji musiał mocniej się skupiać na działaniach dyplomatycznych nim mógł przejść do mobilizacji swoich wojsk. Dla mnie osobiście największym urozmaiceniem są alternatywne karty Towarzyszy- Rada Rivendell, umożliwiająca rozpoczęcie rozgrywki przez postaci w ich macierzystych krainach, sprawiła, iż już w naszej pierwszej rozgrywce Gondor stał się błyskawicznie najsilniejszym wsparciem dla Wolnych Ludów. Jest jednak jeden minus, który zauważyłam w polskiej wersji- istnienie błąd w tłumaczeniu kart- alternatywnych wersji Towarzyszy. Wszyscy poza Legolasem powinni mieć wzmiankę o aktywacji i możliwości przesunięcia znacznika narodu na torze dyplomacji (gdyż akurat Elfy zaczynają z aktywnym znacznikiem). W oryginalnej wersji kart taki zapis istnieje, w polskiej "aktywacja" została pominięta i nowa zdolność każdej z postaci ogranicza się jedynie do szybszego przesuwania znaczników na torze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium