RuneWars: The Miniatures Game - Ankaur Maro Hero Expansion
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2 osoby |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Opis
Few names inspire fear in the citizens of Terrinoth like Ankaur Maro. As a young wizard studying at the Universities of Greyhaven, he quickly became known for his great skill and even greater ambition. This drive and disregard for boundares in pursuit of power became his undoing, Ankaur Maro was expelled from Greyhaven and disgraced. Not one to be deterred, Maro soon found himself in the inner circle of dark sorcerers, where he learned the secrets of flesh and blood and bone and death. Maro has found a new home in the service of Waiqar the Undying, his powerful dark magic a beacon of strength for the undying legion.
The Ankaur Maro Hero Expansion comes with two Ankaur Maro figures for the Waiqar in the form of cavalry and infantry versions, as well as six upgrade cards, four for use with any army and two exclusively for Ankaur Maro.
Seek ultimate power, raise the dead and overwhelm your opponent with mystic arts with the Ankaur Maro Hero Expansion.
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Runewars: The Miniatures Game |
Warto zobaczyć: | |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Kamil
Dobry dodatek, warto dokupić z uwagi na zawartą tam dodatkową taktykę przywracania na planszę Reanimates'ów i samą przyjemność grania tym bohaterem. Co do samego systemu - przeklejam mój komentarz do podstawki: Bardzo dobry system bitewny. W prosty sposób implementuje system "rank and file" i za pomocą prostych reguł oddaje głębię taktyczną rozgrywki. Dobrze skaluje się w małych potyczkach (podstawka pozwala rozegrać taką właśnie potyczkę na 100 pkt.) i w regularnych grach na 200 pkt. Długość rozgrywki to ok. 1 godz. na każde 100 pkt. w armii. Grałem z synem 6,5 roku i szybko złapał zasady. Pomocy wymagały niektóre sytuacje taktyczne w czasie bitwy i oczywiście skompletowanie armii przed rozgrywką. Gra jest klimatyczna, oparta na kościach, więc szczęście w rzutach przydaje się. Jednocześnie wygrywa się wyłącznie podejmując dobre wybory taktyczne. Figurki są niepomalowane, więc dla niektórych może być to minus. Dla hobbystów za to czysta przyjemność, bo modele dość łatwo dają się malować. Moim zdaniem system ciekawszy niż AoS (przynajmniej ten z 1. ed.).