Wydawca

Gry Strategiczne

Ciągła rywalizacja z innymi graczami, przeważnie na dużej mapie. Rozwój swoich posiadłości, podboje, polityka, wojny - dla każdego coś miłego

Waggle Dance (druga edycja angielska)

Waggle Dance (druga edycja angielska)
Waggle Dance (druga edycja angielska)

Postaw ul, zbierz nektar, wyprodukuj miód, a przy tym wszystkim bądź efektywny, myśl strategicznie i przechytrz rywali! Każdy gracz wciela się w role nadzorcy pszczelego roju. Musi tak zorganizować pracę pszczół robotnic, aby wyprodukować jak najwięcej miodu, co pozwoli pszczołom przetrwać zimę. Na początku każdej gry, zdecydujcie ile miodu należy wyprodukować.

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: (wysyłka - październik)

Cena: 139,90 zł
szt.

Diuna: Imperium (plus promo)

Diuna: Imperium (plus promo)
Diuna: Imperium (plus promo)

Diuna: Imperium to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 184,90 zł
szt.

Na skrzydłach

Na skrzydłach
Na skrzydłach

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Sagrada (edycja polska)

Sagrada (edycja polska)
Sagrada (edycja polska)

Sagrada to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 124,90 zł
szt.

Solar City (pełny zestaw)

Solar City (pełny zestaw)
Solar City (pełny zestaw)

Zestaw zawierający grę Solar City wraz z dwoma dodatkami Serce Miasta oraz Suburbia. Do każdego zamówieniowego zestawu dodajemy zestaw 11 zestawów promocyjnych (10 podwójnych żetonów Obiektów Publicznych oraz  budynek Crown - karta + 9 żetonów). To łącznie aż 29 kafli, które ucieszą każdego fana gier planszowych.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 314,90 zł
szt.

Zaginiona wyspa Arnak (plus promo)

Zaginiona wyspa Arnak (plus promo)
Zaginiona wyspa Arnak (plus promo)

Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 184,90 zł
szt.

Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)

Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)
Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)

Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj: ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

7 cudów świata (nowa edycja)

7 cudów świata (nowa edycja)
7 cudów świata (nowa edycja)

7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. 

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Aquatica (edycja polska)

Aquatica (edycja polska)
Aquatica (edycja polska)

Aquatica to gra planszowa dla 1-4 graczy. Każdy z was wciela się w rolę jednego z Królów Oceanu próbując znaleźć zasoby dla swojego królestwa. Waszym celem jest posiadanie największej liczby Punktów Zwycięstwa na koniec gry. Aby je zdobyć, musicie eksplorować, podbijać i kupować Lokacje, werbować nowe Postacie i wypełniać Cele.

Dostępność: duża ilość

Blitzkrieg! (2nd edition)

Blitzkrieg! (2nd edition)
Blitzkrieg! (2nd edition)

Recreate World War Two in 20 minutes! The perfect wargame for non-wargamers, Blitzkrieg! allows two players to battle across the War’s most iconic theatres, winning key campaigns and building military might.

Dostępność: średnia ilość

Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)

Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)
Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)

W grze Blood Rage, każdy z graczy obejmuje kontrolę nad swoją własną grupą Wikingów: wojami, wodzem i statkami. Nadszedł Ragnarök i zbliża się koniec świata! To ostatnia szansa dla Wikingów, by zginąć w blasku chwały i dostąpić zaszczytnego miejsca w Walhalli u boku Odyna, a dróg do chwały jest kilka. 

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 299,90 zł
szt.

Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni

Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni
Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni

Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora - swego flagowego statku. Jak przystało na tyrana, pyszni się przy tym niesamowicie. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa. Wraz z innymi złodziejaszkami postanawiasz odciążyć dyktatora ze zbędnych bogactw.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Catan: Gra planszowa

Catan: Gra planszowa
Catan: Gra planszowa

Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Catan: Gwiezdni Osadnicy

Catan: Gwiezdni Osadnicy
Catan: Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 309,90 zł
szt.

Die Macher (edycja polska)

Die Macher (edycja polska)
Die Macher (edycja polska)

W Die Macher walczysz o władzę na niemieckiej scenie politycznej.Jako szef partii organizujesz kampanie wyborcze jednej z pięciu partii w wyborach w różnych landach.By wygrać, musisz dostosować swój program do oczekiwań wyborców, organizować wiece partyjne, wpływać na media i z powodzeniem używać gabinetu cieni.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Everdell (edycja polska)

Everdell (edycja polska)
Everdell (edycja polska)

Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Memoir '44 (edycja angielska)

Memoir '44 (edycja angielska)
Memoir '44 (edycja angielska)

Memoir '44 to gra planszowa osadzona w realiach II Wojny Światowej. Przeznaczona jest dla 2 graczy (można grać też w 4 osoby - drużynowo), z których każdy kieruje jedną stroną konfliktu - państwami Osi (Niemcy) oraz Aliantami (Anglicy, Amerykanie, Francuzi). Całość rozgrywa się na froncie zachodnim, w roku 1944.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 229,90 zł
szt.

Mezo (edycja polska)

Mezo (edycja polska)
Mezo (edycja polska)

Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł 259,90 zł
szt.
  • promocja

Miasteczka Tiny Towns

Miasteczka Tiny Towns
Miasteczka Tiny Towns

Czy kiedykolwiek słyszeliście o gadających myszkach czy ptaszkach? A może widzieliście żabkę, która przypominała rycerza? Czy wierzycie, że istnieją gdzieś miasta, w których zwierzątka żyją jak ludzie? Jeśli nie, za chwilę zobaczycie to na własne oczy! Mieszkańcy tej bajkowej krainy mają tu swoje domy, sklepy oraz pałace i zapraszają Was do środka!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)

Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)
Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)

Ruszajcie na podbój dzikich zakątków starożytnej planety, rządzącej się dziwnymi siłami. Zapuście się tam, gdzie anomalie przeczą prawom fizyki a życie rozwinęło się w inny, niezwykły sposób. To właśnie wam przypadło zadanie poprowadzenia ekspedycji do nieodkrytych krain, w tej pełnej rywalizacji o kontrolowanie terenów oraz budowania talii i zarządzania kartami grze euro!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 369,90 zł
szt.

Pięć Klanów

Pięć Klanów
Pięć Klanów

Pięć Klanów to strategiczna gra, w której gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji. Tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele, wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 194,90 zł
szt.

Pracownia Snów (Dreamscape)

Pracownia Snów (Dreamscape)
Pracownia Snów (Dreamscape)

W Pracowni Snów będziesz podróżować pomiędzy sześcioma zakątkami Krainy Snów, zbierając Okruchy Snu, z których zbudujesz swoją własną wizję snu. Stworzysz krajobrazy, które otulą cię niczym ciepła, kojąca kołderka. Wyjątkowe zdolności, które zdobędziesz, pomogą ci kształtować tę krainę, byś śniąc mógł się po niej przechadzać i podziwiać, odzyskując dzięki temu spokój umysłu.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Res Arcana (edycja polska)

Res Arcana (edycja polska)
Res Arcana (edycja polska)

Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 114,90 zł
szt.

Small World (edycja polska)

Small World (edycja polska)
Small World (edycja polska)

Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 159,90 zł