Wydawca

Gry Strategiczne

Ciągła rywalizacja z innymi graczami, przeważnie na dużej mapie. Rozwój swoich posiadłości, podboje, polityka, wojny - dla każdego coś miłego

Pięć Klanów

Pięć Klanów
Pięć Klanów

Pięć Klanów to strategiczna gra, w której gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji. Tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele, wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy.

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: (wysyłka - wrzesień)

Cena: 204,90 zł 214,90 zł
szt.
  • promocja

Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni

Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni
Brzdęk! W! Kosmosie! Raban w próżni

Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora - swego flagowego statku. Jak przystało na tyrana, pyszni się przy tym niesamowicie. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa. Wraz z innymi złodziejaszkami postanawiasz odciążyć dyktatora ze zbędnych bogactw.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Diuna: Imperium (plus promo)

Diuna: Imperium (plus promo)
Diuna: Imperium (plus promo)

Diuna: Imperium to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 184,90 zł
szt.
  • nowość

Eclipse: Drugi świt galaktyki

Eclipse: Drugi świt galaktyki
Eclipse: Drugi świt galaktyki

Eclipse: Drugi świt galaktyki stawia Was na czele międzygwiezdnych cywilizacji, walczących o dominację nad rywalami. Do zwycięstwa prowadzi wiele ścieżek, zatem wybierzcie te, które najlepiej pasują do zalet i wad Waszych cywilizacji. Nie spuszczajcie przy tym z oka Waszych przeciwników!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 559,90 zł
szt.

Gaia Project (edycja niemiecka)

Gaia Project (edycja niemiecka)
Gaia Project (edycja niemiecka)

W grze Gaia Project każdy z graczy kontroluje jedną z 14 frakcji, które usiłują pokojowo rozwinąć swoje imperia w galaktyce Terry Mystiki. Każda z frakcji, cechująca się innymi wymaganiami środowiskowymi, dąży do mistrzostwa w technice terraformowania planet, aby przystosowywać nowe światy do życia. W trakcie rozgrywki gracze zasiedlają planety, rozwijają kopalnie w bardziej zaawansowane budynki i łączą skupiska planet w przymierza.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 289,90 zł 399,90 zł
szt.
  • promocja

Na skrzydłach

Na skrzydłach
Na skrzydłach

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Sagrada (edycja polska)

Sagrada (edycja polska)
Sagrada (edycja polska)

Sagrada to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 124,90 zł
szt.

Solar City (pełny zestaw)

Solar City (pełny zestaw)
Solar City (pełny zestaw)

Zestaw zawierający grę Solar City wraz z dwoma dodatkami Serce Miasta oraz Suburbia. Do każdego zamówieniowego zestawu dodajemy zestaw 11 zestawów promocyjnych (10 podwójnych żetonów Obiektów Publicznych oraz  budynek Crown - karta + 9 żetonów). To łącznie aż 29 kafli, które ucieszą każdego fana gier planszowych.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 314,90 zł
szt.

Zaginiona wyspa Arnak

Zaginiona wyspa Arnak
Zaginiona wyspa Arnak

Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 184,90 zł
szt.

Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)

Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)
Unmatched: Bitwa Legend część 1 (plus karty promo)

Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj: ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.
  • nowość

Unmatched: Robin Hood vs Wielka Stopa (plus karty promo)

Unmatched: Robin Hood vs Wielka Stopa (plus karty promo)
Unmatched: Robin Hood vs Wielka Stopa (plus karty promo)

Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj:  ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.
  • nowość

7 cudów świata (nowa edycja)

7 cudów świata (nowa edycja)
7 cudów świata (nowa edycja)

7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. 

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Aquatica (edycja polska)

Aquatica (edycja polska)
Aquatica (edycja polska)

Aquatica to gra planszowa dla 1-4 graczy. Każdy z was wciela się w rolę jednego z Królów Oceanu próbując znaleźć zasoby dla swojego królestwa. Waszym celem jest posiadanie największej liczby Punktów Zwycięstwa na koniec gry. Aby je zdobyć, musicie eksplorować, podbijać i kupować Lokacje, werbować nowe Postacie i wypełniać Cele.

Dostępność: duża ilość

Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)

Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)
Blood Rage (edycja polska - drugie wydanie)

W grze Blood Rage, każdy z graczy obejmuje kontrolę nad swoją własną grupą Wikingów: wojami, wodzem i statkami. Nadszedł Ragnarök i zbliża się koniec świata! To ostatnia szansa dla Wikingów, by zginąć w blasku chwały i dostąpić zaszczytnego miejsca w Walhalli u boku Odyna, a dróg do chwały jest kilka. 

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 279,90 zł
szt.

Catan: Gra planszowa

Catan: Gra planszowa
Catan: Gra planszowa

Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 115,90 zł
szt.

Catan: Gwiezdni Osadnicy

Catan: Gwiezdni Osadnicy
Catan: Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 309,90 zł
szt.

Die Macher (edycja angielska)

Die Macher (edycja angielska)
Die Macher (edycja angielska)

W Die Macher walczysz o władzę na niemieckiej scenie politycznej.Jako szef partii organizujesz kampanie wyborcze jednej z pięciu partii w wyborach w różnych landach.By wygrać, musisz dostosować swój program do oczekiwań wyborców, organizować wiece partyjne, wpływać na media i z powodzeniem używać gabinetu cieni.

Dostępność: niedostępny

Cena: 299,90 zł
  • nowość

Die Macher (edycja polska)

Die Macher (edycja polska)
Die Macher (edycja polska)

W Die Macher walczysz o władzę na niemieckiej scenie politycznej.Jako szef partii organizujesz kampanie wyborcze jednej z pięciu partii w wyborach w różnych landach.By wygrać, musisz dostosować swój program do oczekiwań wyborców, organizować wiece partyjne, wpływać na media i z powodzeniem używać gabinetu cieni.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Dune (polska edycja specjalna)

Dune (polska edycja specjalna)
Dune (polska edycja specjalna)

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie kontrolować siły szlachetnej rodziny, gildii lub zakonu religijnego na jałowej planecie, która jest jedynym źródłem najcenniejszej substancji w znanym wszechświecie. Wyobraź sobie, że możesz napisać na nowo scenariusz jednej z najsłynniejszych książek science fiction wszechczasów.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Dungeon Petz (edycja angielska)

Dungeon Petz (edycja angielska)
Dungeon Petz (edycja angielska)

Sklep zoologiczny dla władców podziemi? Cóż za świetny pomysł! Jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Żadnej konkurencji! Będziemy bogaci, jesteśmy przecież urodzonymi przedsiębiorcami!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Memoir '44

Memoir '44
Memoir '44

Memoir '44 to gra planszowa osadzona w realiach II Wojny Światowej. Przeznaczona jest dla 2 graczy (można grać też w 4 osoby - drużynowo), z których każdy kieruje jedną stroną konfliktu - państwami Osi (Niemcy) oraz Aliantami (Anglicy, Amerykanie, Francuzi). Całość rozgrywa się na froncie zachodnim, w roku 1944.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 229,90 zł
szt.

Mezo (edycja polska)

Mezo (edycja polska)
Mezo (edycja polska)

Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 259,90 zł
szt.

Miasteczka Tiny Towns

Miasteczka Tiny Towns
Miasteczka Tiny Towns

Czy kiedykolwiek słyszeliście o gadających myszkach czy ptaszkach? A może widzieliście żabkę, która przypominała rycerza? Czy wierzycie, że istnieją gdzieś miasta, w których zwierzątka żyją jak ludzie? Jeśli nie, za chwilę zobaczycie to na własne oczy! Mieszkańcy tej bajkowej krainy mają tu swoje domy, sklepy oraz pałace i zapraszają Was do środka!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)

Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)
Mysthea (edycja polska) (plus 9 kart promo)

Ruszajcie na podbój dzikich zakątków starożytnej planety, rządzącej się dziwnymi siłami. Zapuście się tam, gdzie anomalie przeczą prawom fizyki a życie rozwinęło się w inny, niezwykły sposób. To właśnie wam przypadło zadanie poprowadzenia ekspedycji do nieodkrytych krain, w tej pełnej rywalizacji o kontrolowanie terenów oraz budowania talii i zarządzania kartami grze euro!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 369,90 zł