Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kategorie
Wydawca
Zalecany wiek
Wydanie
Instrukcja
Zależność językowa
Cena
-
od
do
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy – Rozszerzenie kampanijne
W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy – Rozszerzenie badaczy
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Szlak do Carcosy. Pomścij swoją stratę jako Mark Harrigan, żołnierz; wesprzyj sojuszników jako Minh Thi Phan, sekretarka; odkryj tajniki świata sztuki i fałszerstwa jako Sefina Rousseau, malarka; odpraw magiczne rytuały jako Akachi Onyele, szamanka.
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko – Scenariusz
W scenariuszu Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi… Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Machinacje w czasie - Scenariusz
W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii.
Dostępność: mamy trochę
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szkarłatne Klucze – Rozszerzenie badaczy
Równolegle z naszym wymiarem istnieje także wiele innych. Czasami, gdy bariera między nimi staje się zbyt cienka, z otchłani wypełzają stworzenia. Do nielicznych śmiałków posiadających przeklętą wiedzę należy powstrzymanie takich istot przed rozerwaniem naszej rzeczywistości na strzępy. To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości...
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szkarłatne Klucze – Rozszerzenie kampanijne
W Szkarłatnych Kluczach rozszerzeniu kampanijnym od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Uczta w Dolinie Hemlock – Rozszerzenie badaczy
Czy to z głębi ziemi, czy z nieskończości kosmosu - nieznane koszmary mogą pojawić się bez ostrzeżenia. Niewypowiedziane przerażenie przybiera różne kształty i rozmiary, a często zagrożenie, jakie stwarzają, może pozostać całkowicie niewidoczne, dopóki nie jest za późno. Tylko nieliczni odważni cechujący się ponadprzeciętnym intelektem, wyostrzonym instynktem przetrwania lub po prostu wyjątkowym szczęściem będą musieli stawić czoła tym okropnościom, zanim pochłoną nas wszystkich.
Dostępność: u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Horror w Arkham: Gra karciana – Uczta w Dolinie Hemlock – Rozszerzenie kampanijne
W rozszerzeniu kampanijnym Uczta w Dolinie Hemlock 1 do 4 badaczy wyruszy na spowitą tajemnicą Wyspę Hemlock, która właśnie otworzyła sie na turystów. Za dnia nawiążcie relacje z mieszkańcami i zwiedzajcie okolicę. Sami zdecydujecie, kogo spotkacie i co zrobicie, ale pamiętajcie, że po zachodzie słońca wyspa zamienia się w śmiertelną pułapkę dzikiej natury. Czy uda wam się odkryć sekrety Wyspy Hemlock w zaledwie trzy dni? A może zostaniecie „pożarci” w czasie zbliżającej się uczty?
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Arkham Horror: Gra karciana – Zapomniana era
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Winifred Habbamock – Talia początkowa badacza
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza –Winifred Habbamock
Dostępność: ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: gra karciana – zestaw podstawowy dla 1-4 graczy
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać.
Dostępność: u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Arkham Horror: Gra karciana - Cykl Szlak do Carcosy - Nieopisywalna przysięga
Zestaw Nieopisywalna przysięga zawiera IV scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 147-188 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Arkham Horror: Gra karciana - Cykl Szlak do Carcosy - Widmo prawdy
Zestaw Widmo Prawdy zawiera V scenariusz kampanii Szlak do Carcosy. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 148-227 z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność: niedostępny
Arkham Horror: Gra karciana – Przerwany krąg
W Przerwanym kręgu 1–4 badaczy zagłębi się w tajemnice z przeszłości Arkham, odkrywając makabryczną historię i motywy tych, którzy zamieszkują cienie. To rozszerzenie zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Across Space and Time
Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Altered Beast
Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Bloodlust
Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Countless Terrors 1-4 graczy
Duża, czteroosobowa mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Narrow Escape
Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Dla większego dobra
Dodatek "Dla większego dobra" to trzeci dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Przed Czarnym Tronem
Przed Czarnym Tronem to szósty, ostatni dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Sekretne imię
Dodatek Sekretne Imię to pierwszy dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - W szponach chaosu
W szponach chaosu to piąty dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Zapłata za grzechy
Dodatek Zapłata za grzechy to drugi dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny