
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Kategorie
Wydawca
Zalecany wiek
Wydanie
Instrukcja
Cena
-
od
do
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie badaczy

W Na krawędzi Ziemi rozszerzeniu badaczy znajdziecie karty graczy w niespotykanej jednocześnie w historii Arkham ilości. Pięciu badaczy i blisko 250 kart zwiększających możliwości budowania talii sprawią, że z pewnością będziecie chcieli zaopatrzyć się w ten dodatek, który w jednej chwili znacząco wzmocni wasze talie!
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi ziemi – Rozszerzenie kampanijne

W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: gra karciana – zestaw podstawowy dla 1-4 graczy

W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa – Scenariusz

Psiarkham to alternatywna wersja Arkham, w którym walka między ludzkością a strasznymi pozaziemskimi siłami schodzi na dalszy plan, zastąpiony przez konflikt między psami a ich odwiecznymi wrogami – kotami. W Intrygach Miaulathotepa dzielni psi badacze będą musieli powstrzymać potężnego Wysmiauknika Zewnętrznych Bogów – Miaulathotepa – który terroryzuje Psiarkham
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy – Rozszerzenie kampanijne

W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Morderstwo w Hotelu Excelsior – Scenariusz

Co wydarzyło się w Hotelu Excelsior? Zegar tyka, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Czy uda Wam się odkryć kryjącą się za tą makabryczną zbrodnią prawdę i oczyścić własne imię? A może staniecie się następnymi ofiarami? Prawda gdzieś tu jest, ale musicie ją odnaleźć. Pakujcie bagaże i zameldujcie się w Hotelu Excelsior!
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy

W miejscach mocy, gdzie uporządkowana przestrzeń rozpada się i ustępuje pustce, są tacy, którzy przywołują abominacje wykraczające poza nasze wyobrażenia. Na szczęście jest też kilku odważnych badaczy, którzy zaryzykowaliby życie, aby położyć kres tym koszmarom. To rozszerzenie wprowadza 5 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Dziedzictwo Dunwich
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie kampanijne

W rozszerzeniu kampanijnym Dziedzictwo Dunwich 1 do 4 badaczy wyruszy na poszukiwanie zaginionych profesorów. W trakcie kampanii składającej się z 8 scenariuszy zgłębią zakamarki Uniwersytetu Miskatonic, okrytego złą sławą Clover Club i wielu innych miejsc, by finalnie dotrzeć do tajemniczego miasteczka Dunwich. To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Powrót do Przerwanego kręgu

Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy. Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań.
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szlak do Carcosy – Rozszerzenie badaczy

To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących nowe możliwości. Pierwotnie karty te zawarte były w produktach z cyklu Szlak do Carcosy. Pomścij swoją stratę jako Mark Harrigan, żołnierz; wesprzyj sojuszników jako Minh Thi Phan, sekretarka; odkryj tajniki świata sztuki i fałszerstwa jako Sefina Rousseau, malarka; odpraw magiczne rytuały jako Akachi Onyele, szamanka.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Śluz, który pożarł wszystko – Scenariusz

W scenariuszu Śluz, który pożarł wszystko do gry karcianej Horror w Arkham pojawi się coś nie z tej ziemi… Ten samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019, przenosi graczy w świat mitów Cthulhu H.P. Lovecrafta, w których na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Machinacje w czasie - Scenariusz

W Machinacjach w czasie, wyjątkowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, badacze podróżują po przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aby przywrócić liniom czasu właściwy bieg, nieustannie ścigani przez potworne Ogary i inne pomioty z Tindalos. Ten scenariusz może być rozegrany przez 1-4 graczy w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historia poboczna w dowolnej kampanii.
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Szkarłatne Klucze – Rozszerzenie badaczy

Równolegle z naszym wymiarem istnieje także wiele innych. Czasami, gdy bariera między nimi staje się zbyt cienka, z otchłani wypełzają stworzenia. Do nielicznych śmiałków posiadających przeklętą wiedzę należy powstrzymanie takich istot przed rozerwaniem naszej rzeczywistości na strzępy. To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości...
Dostępność:
niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana – Szkarłatne Klucze – Rozszerzenie kampanijne

W Szkarłatnych Kluczach rozszerzeniu kampanijnym od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Arkham Horror: Gra karciana – Przerwany krąg

W Przerwanym kręgu 1–4 badaczy zagłębi się w tajemnice z przeszłości Arkham, odkrywając makabryczną historię i motywy tych, którzy zamieszkują cienie. To rozszerzenie zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Dostępność:
u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Arkham Horror: Gra karciana – Zapomniana era

W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar. Zdołają przetrwać tę ryzykowną wyprawę czy może spotka ich marny koniec? To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Zapomniana era.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Harvey Walters – Talia początkowa badacza

Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Harvey Walters.
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Jacqueline Fine – Talia początkowa badacza

Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Jacqueline Fine
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Stella Clark – Talia początkowa badacza

Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Stella Clark.
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana - Winifred Habbamock – Talia początkowa badacza

Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza –Winifred Habbamock
Dostępność:
ostatnie sztuki!
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Diabelska Rafa

Rybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin – ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki.
Dostępność:
u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Leże Dagona

Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność:
u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Na wysokich obrotach

Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, gdy rozpocznie się pogoń Na wysokich obrotach w trzecim Zestawie Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana!
Dostępność:
u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)
Horror w Arkham: Gra karciana – Cykl Zmowa nad Innsmouth - Światło pośród mgieł

Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia. Odkryliście strzępy powodów waszego przybycia do Innsmouth i zmierzyliście się grozą wychylającą łeb z morskich czeluści… lecz w czasie ucieczki z miasta opanowanego przez Istoty z Głębin natrafiliście na kolejną zagadkę.
Dostępność:
u dostawcy
Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)