Wydawca

AKCESORIA

Gumowa opaska na pudełko (2szt)

Gumowa opaska na pudełko (2szt)
Gumowa opaska na pudełko (2szt)

Gumowa opaska krzyżowa na pudełka nadają się wyśmienicie do zabezpieczania gier na czas podróży. Żadne pudełko nie otworzy się niespodziewanie w torbie czy plecaku. Guma jest mocna i rozciąga się nawet na duże i grube pudła takie jak Nemesis.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 3,00 zł
szt.

Duży plastikowy pojemnik na żetony (6 komór) (różne kolory)

Duży plastikowy pojemnik na żetony (6 komór) (różne kolory)
Duży plastikowy pojemnik na żetony (6 komór) (różne kolory)

Duży plastikowy sześcio-komorowy pojemnik na żetony o średnicy 20cm.

Pojemnik można wykorzystywać w trakcie rozgrywki do sortowania żetonów lub znaczników leżących obok planszy. Pojemnik pozwala zachować porządek na stole podczas gry oraz ułatwia i przyśpiesza zarządzanie znajdującymi się w niej komponentami.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 19,90 zł
szt.

Dziennik 29: Przebudzenie

Dziennik 29: Przebudzenie
Dziennik 29: Przebudzenie

Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej - "Dziennika 29". Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. "Dziennik 29: Przebudzenie" to samodzielna gra, do jej przejścia nie trzeba przejść poprzedniej części.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.

Dziennik: Księga rytuałów

Dziennik: Księga rytuałów
Dziennik: Księga rytuałów

Dziennik: Księga rytuałów to interaktywna książka z łamigłówkami. Wcielimy się w niej w alchemików, którzy próbują odtworzyć składniki potrzebne do końcowego rytuału. Graczy czeka ponad 30 godzin zabawy oraz łamigłówki tworzące spójną historię z kilkoma możliwymi finalnymi rytuałami.

Geekmod - Pudełko na żetony (5 komór)

Geekmod - Pudełko na żetony (5 komór)
Geekmod - Pudełko na żetony (5 komór)

Pięciokomorowe plastikowe pudełko z pokrywką idealne do przechowywania elementów gier lub do wykorzystania jako podajnik na zasoby podczas partii. Wykonane z przezroczystego plastiku, mieści się do większości standardowych pudełek z grami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 13,90 zł
szt.

Głowa pełna gier - Adam Kwapiński

Głowa pełna gier - Adam Kwapiński
Głowa pełna gier - Adam Kwapiński

„Głowa pełna gier” to książka o objętości ponad 230 stron maszynopisu, w której Adam Kwapiński dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ukazując nam tajniki rzemiosła, podpierając się konkretnymi przykładami ze swoich projektów.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 69,00 zł
szt.

Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)
Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy pojemnik na żetony o wymiarach 85mm x 85mm x 20mm. Pojemniki można wykorzystywać w trakcie rozgrywki do sortowania żetonów lub znaczników leżących obok planszy. Pojeniki pozwalają zachować porządek na stole podczas gry oraz ułatwiają i przyśpieszają zarządzanie znajdującymi się w nich komponentami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 6,90 zł
szt.

Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)
Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy pojemnik na żetony o wymiarach 100mm x 70mm x 20mm. Pojemniki można wykorzystywać w trakcie rozgrywki do sortowania żetonów lub znaczników leżących obok planszy. Pojeniki pozwalają zachować porządek na stole podczas gry oraz ułatwiają i przyśpieszają zarządzanie znajdującymi się w nich komponentami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 6,90 zł
szt.

Everdell: Zestaw monet deluxe

Everdell: Zestaw monet deluxe
Everdell: Zestaw monet deluxe

Już dziś rozszerz swoją kolekcję wyjątkowych akcesoriów i zastąp standardowe znaczniki punktów zwycięstwa zestawem metalowych monet! W połączeniu z dopracowaną stylistyką i wysoką jakością wykonania elementów podstawowych Everdell, stanowią one ciekawy dodatek podnoszący przyjemność z gry.

High Frontier 4 All - Neoprene mat

High Frontier 4 All - Neoprene mat
High Frontier 4 All - Neoprene mat

The High Frontier 4 All map in neoprene, size 900mm x 1350mm (double the regular size board included in the core box: 900x600mm). 1,5mm thickness with edge sewing.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Scythe - rozszerzona plansza

Scythe - rozszerzona plansza
Scythe - rozszerzona plansza

To rozszerzenie planszy dołącza się do spodniej strony podstawowej planszy gry Scythe, tworząc planszę z heksami o 70% większymi niż mapa podstawowa. Wszystkie jednostki oraz surowce trzyma się na planszy, więc z powiększoną planszą gra się wygodniej i mapa staje się czytelniejsza.

Dostępność: średnia ilość

Zestaw małych drewnianych monet (100szt)

Zestaw małych drewnianych monet (100szt)
Zestaw małych drewnianych monet (100szt)

Zestaw 100 drewnianych dysków o szerokości 22mm i grubości 4mm. Idealny do ekonomicznych gier planszowych.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 179,90 zł
szt.

Century: Korzenny Szlak - mata do gry

Century: Korzenny Szlak - mata do gry
Century: Korzenny Szlak - mata do gry

Pięknie ilustrowana kolorowa mata do gry Century: Korzenny Szlak. Mata wykonana jest na gumowym podkładzie, aby nie ślizgała się na stole. Można ją łatwo zwinąć w rulon i przechowywać w oryginalnym pudełku.

Dostępność: średnia ilość

Deluxe Board Game Train Set Midnight Express

Deluxe Board Game Train Set Midnight Express
Deluxe Board Game Train Set Midnight Express

Midnight Express to nasza wersja tej kultowej lokomotywy. Wiemy, że miejsce na półce jest ograniczone, dlatego każdy nasz zestaw pociągów do gier planszowych został zaprojektowany tak, aby zajmował jak najmniej miejsca. Uwaga fani Wsiąść do Pociągu. Nasze puszki idealnie pasują do plastikowej wkładki dołączonej do większości samodzielnych gier całej serii.

Dostępność: duża ilość

Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie

Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie
Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie

Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Dziennik: Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.

e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)

e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)
e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)

Uwaga! Zły Smok! Oto wieża na kości idealnie pasująca do gier w klimatach fantasty. Wieża zrobiona jest z wysokiej jakości sklejki, można ją łatwo złożyć i rozłożyć bez użycia kleju.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets
FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets

Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 94,90 zł
szt.

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds
FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds

Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 94,90 zł
szt.

General Deluxe Board Game Train Set

General Deluxe Board Game Train Set
General Deluxe Board Game Train Set

Zainspirowany sowieckimi lokomotywami parowymi z lat 40 i 50 XX wieku wyjątkowy projekt generała z pewnością będzie wyróżniał się na Twoim stole. Blaszana grafika generała przywołuje sowieckie plakaty propagandowe z tamtych czasów. Wiemy, że miejsce na półce jest ograniczone, dlatego każdy nasz zestaw pociągów do gier planszowych został zaprojektowany tak, aby zajmował jak najmniej miejsca.

Dostępność: duża ilość

Glen More II: Chronicles - Metal Coins (40szt)

Glen More II: Chronicles - Metal Coins (40szt)
Glen More II: Chronicles - Metal Coins (40szt)

Zestaw metalowych monet przeznaczonych do gry Glen More II: Chronicles. Zestaw zawiera 40 monet o nominale "1".

Dostępność: średnia ilość

Heavy White Game Box – Glossy

Heavy White Game Box – Glossy
Heavy White Game Box – Glossy

Heavy White Game Box to białe puste pudełko o wymiarach 308 x 248 x 70 mm. Pudełko jest bardzo solidne, twarde i wytrzymałe. W pudełku mieszczą się dokumenty rozmiaru A4, jest tych samych wymiarów co pudełka wydawnictwa AAG oraz minimalnie płytsze od standardowych pudełek GMT. Jakość pudełka jest taka sama jak AAG oraz GMT.

Heavy White Game Box – Matt

Heavy White Game Box – Matt
Heavy White Game Box – Matt

Heavy White Game Box - Glossy to białe puste pudełko o wymiarach 308 x 248 x 70 mm. Pudełko jest bardzo solidne, twarde i wytrzymałe. W pudełku mieszczą się dokumenty rozmiaru A4, jest tych samych wymiarów co pudełka wydawnictwa AAG oraz minimalnie płytsze od standardowych pudełek GMT. Jakość pudełka jest taka sama jak AAG oraz GMT.

Dostępność: u dostawcy

Wysyłka w: (wysyłka do 10 dni)

Hornet Deluxe Board Game Train Set

Hornet Deluxe Board Game Train Set
Hornet Deluxe Board Game Train Set

Gdy w latach pięćdziesiątych Amerykanie kupowali samochody w rekordowych ilościach, koleje próbowały zwabić pasażerów luksusowymi, „futurystycznymi” pociągami z silnikiem diesla. Pociąg Hornet był inspirowany tymi klasycznymi konstrukcjami lokomotyw spalinowych z połowy wieku. Blaszana grafika Horneta naśladuje styl Normana Rockwella z amerykańskich reklam kolejowych z lat 50 XX wieku.

Dostępność: duża ilość

KeyForge Brute Force Playmat

KeyForge Brute Force Playmat
KeyForge Brute Force Playmat

Mata do gry o wymiarach 61cm x 35cm z gumowanym antypoślizgowym tyłem. Mata specjalnie zaprojektowana do gry karcianej Keyforge.

Akcesoria do gier planszowych to miejsce dla prawdziwego fana planszówek. Kategoria ta bowiem zawiera wybrane przez nas najlepsze dodatki upiększające nasze gry planszowe. Co najważniejsze - w kategorii tej znajdziesz produkty pomagające utrzymać porządek w pudełku z grą czy zabezpieczyć jej komponenty. Osobną dużą kategorią są koszulki na karty do gier. Możesz wybierać wśród najlepszych firm światowych zajmujących się produkcją właśnie takich koszulek (Mayday, Sloyca, Ultra-Pro i inne).