Wydawca

Gumowa opaska na pudełko (2szt)

Gumowa opaska na pudełko (2szt)
Gumowa opaska na pudełko (2szt)

Gumowa opaska krzyżowa na pudełka nadają się wyśmienicie do zabezpieczania gier na czas podróży. Żadne pudełko nie otworzy się niespodziewanie w torbie czy plecaku. Guma jest mocna i rozciąga się nawet na duże i grube pudła takie jak Nemesis.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 3,00 zł
szt.

Dziennik 29: Przebudzenie

Dziennik 29: Przebudzenie
Dziennik 29: Przebudzenie

Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej - "Dziennika 29". Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. "Dziennik 29: Przebudzenie" to samodzielna gra, do jej przejścia nie trzeba przejść poprzedniej części.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.

Głowa pełna gier - Adam Kwapiński (plus gra)

Głowa pełna gier - Adam Kwapiński (plus gra)
Głowa pełna gier - Adam Kwapiński (plus gra)

„Głowa pełna gier” to książka o objętości ponad 230 stron maszynopisu, w której Adam Kwapiński dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ukazując nam tajniki rzemiosła, podpierając się konkretnymi przykładami ze swoich projektów.

Dostępność: średnia ilość

Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (100szt)

Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (100szt)
Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (100szt)

Przepiękny zestaw 100 dwustronnych żetonów o wadze 9g i nominałach 1,5,10,20 i 100. Zestaw zawiera 100szt żetonów zamkniętych w eleganckim magnetycznym pudełku, a całość narysował znany ilustrator Chad Michael.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 179,90 zł
szt.

Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (200szt)

Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (200szt)
Iron Clays - Luksusowe żetony do gier (200szt)

Przepiękny zestaw 200 dwustronnych żetonów o wadze 9g i nominałach 1,5,10,20,50,100 i 500. Zestaw zawiera 200 sztuk żetonów zamkniętych w eleganckim magnetycznym pudełku.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 339,90 zł
szt.

Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)
Plastikowy kwadratowy pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy pojemnik na żetony o wymiarach 85mm x 85mm x 20mm. Pojemniki można wykorzystywać w trakcie rozgrywki do sortowania żetonów lub znaczników leżących obok planszy. Pojeniki pozwalają zachować porządek na stole podczas gry oraz ułatwiają i przyśpieszają zarządzanie znajdującymi się w nich komponentami.

Dostępność: spodziewana dostawa

Wysyłka w: (wysyłka do 10 dni)

Cena: 6,90 zł
szt.
  • nowość

Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)
Plastikowy prostokątny pojemnik na żetony (różne kolory)

Plastikowy pojemnik na żetony o wymiarach 100mm x 70mm x 20mm. Pojemniki można wykorzystywać w trakcie rozgrywki do sortowania żetonów lub znaczników leżących obok planszy. Pojeniki pozwalają zachować porządek na stole podczas gry oraz ułatwiają i przyśpieszają zarządzanie znajdującymi się w nich komponentami.

Dostępność: spodziewana dostawa

Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)

Cena: 6,90 zł
szt.
  • nowość

Ultra Pro - Pluszowa kość Jumbo K20 (biała z czarnymi cyframi)

Ultra Pro - Pluszowa kość Jumbo K20 (biała z czarnymi cyframi)
Ultra Pro - Pluszowa kość Jumbo K20 (biała z czarnymi cyframi)

Pluszowa kość K20 w kolorze białym z czarnymi cyframi o średnicy 25cm. Idealna dekoracja każdej kanapy w salonie geeka.

Ultra-Pro Galaxy series - Segregator 2" (#84857)

Ultra-Pro Galaxy series - Segregator 2" (#84857)
Ultra-Pro Galaxy series - Segregator 2" (#84857)

Segregator do koszulek na karty z grafiką. Zrobiony jest z plastikowego tworzywa, jest trwały i mocny, powleczony miękkim tworzywem. Posiada 3 metalowe zaczepy (ringi) na wkłady do segregatora (do kupienia osobno). Grubość grzbietu to 2" (ok. 51mm)

Everdell: Zestaw monet deluxe

Everdell: Zestaw monet deluxe
Everdell: Zestaw monet deluxe

Już dziś rozszerz swoją kolekcję wyjątkowych akcesoriów i zastąp standardowe znaczniki punktów zwycięstwa zestawem metalowych monet! W połączeniu z dopracowaną stylistyką i wysoką jakością wykonania elementów podstawowych Everdell, stanowią one ciekawy dodatek podnoszący przyjemność z gry.

High Frontier 4 All - Neoprene mat

High Frontier 4 All - Neoprene mat
High Frontier 4 All - Neoprene mat

The High Frontier 4 All map in neoprene, size 900mm x 1350mm (double the regular size board included in the core box: 900x600mm). 1,5mm thickness with edge sewing.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 199,90 zł
szt.

Dune: Mata do gry i znaczniki 3D

Dune: Mata do gry i znaczniki 3D
Dune: Mata do gry i znaczniki 3D

People are starting to come together again, over gaming tables around the world. Conquer Arrakis with this deluxe vinyl collectors game mat for Dune: A Game of Conquest, Diplomacy & Betrayal.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.
  • nowość

APEX: Nesting Grounds Neoprene Mat (2-pack)

APEX: Nesting Grounds Neoprene Mat (2-pack)
APEX: Nesting Grounds Neoprene Mat (2-pack)

Zestaw 2 neoprenowych mat o grubości 3mm do gry Apex. Wymiary maty to 420x210mm.

Century: Korzenny Szlak - mata do gry

Century: Korzenny Szlak - mata do gry
Century: Korzenny Szlak - mata do gry

Pięknie ilustrowana kolorowa mata do gry Century: Korzenny Szlak. Mata wykonana jest na gumowym podkładzie, aby nie ślizgała się na stole. Można ją łatwo zwinąć w rulon i przechowywać w oryginalnym pudełku.

Dostępność: średnia ilość

D&D Nolzur's Marvelous Pigments: Monsters Paint Set

D&D Nolzur's Marvelous Pigments: Monsters Paint Set
D&D Nolzur's Marvelous Pigments: Monsters Paint Set

Oficjalny zestaw 36 farb Dungeons and Dragons Marvelous Pigments oferuje świetne startowe kolory do malowania wielu miniatur z podręcznika potworów. Zestaw poza farbami zawiera ekskluzywną figurkę Owlbeara.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 299,90 zł
szt.
  • nowość

Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie

Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie
Dziennik: Wyprawa 1907 - Zakazane kopalnie

Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Dziennik: Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.
  • nowość

e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)

e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)
e-Raptor Dice Tower Dragon (Wieża do kości Smok)

Uwaga! Zły Smok! Oto wieża na kości idealnie pasująca do gier w klimatach fantasty. Wieża zrobiona jest z wysokiej jakości sklejki, można ją łatwo złożyć i rozłożyć bez użycia kleju.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 29,90 zł
szt.

e-Raptor Dice Tower Elven Box (Wieża do kości Elfy)

e-Raptor Dice Tower Elven Box (Wieża do kości Elfy)
e-Raptor Dice Tower Elven Box (Wieża do kości Elfy)

Oto wieża na kości idealnie pasująca do gier w klimatach fantasty. Wieża zrobiona jest z wysokiej jakości sklejki, można ją łatwo złożyć i rozłożyć bez użycia kleju. Dla miłośników elfów zakup obowiązkowy!

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets
FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Master of Secrets

Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 94,90 zł
szt.

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds

FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds
FFG - mata do gry Legend of the Five Rings LCG: Mistress of the Five Winds

Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 94,90 zł
szt.

Głęboka tacka na żetony (Counter tray) - DVG

Głęboka tacka na żetony (Counter tray) - DVG
Głęboka tacka na żetony (Counter tray) - DVG

Głęboka tacka na żetony wykonana z czarnego plastiku wysokiej jakości z przezroczystą przykrywką. Tacka sprawdzi się idealnie do sortowania wszelkich żetonowych gier wojennych, pozwala przygotować i wygodnie prowadzic rozgrywkę. Niezbędnik każdego wargamera. Wymiary: 220 x 280 mm, zawiera 20 wgłębień o wymiarach 35x55x22,5mm.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 17,90 zł
szt.

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - ciemna purpura

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - ciemna purpura
Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - ciemna purpura

Wysokiej jakości, pięknie wykonana welurowa tacka na kości w kształcie heksa o szerokości 19cm (po złożeniu). Dzięki klipsom tackę można łatwo składać o rozkładać do wygodnego przechowywania czy przenoszenia. Tył wykończony jest sztuczną skórą. Kolor ciemna purpura.

Dostępność: średnia ilość

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - czerwona

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - czerwona
Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - czerwona

Wysokiej jakości, pięknie wykonana welurowa tacka na kości w kształcie heksa o szerokości 19cm (po złożeniu). Dzięki klipsom tackę można łatwo składać o rozkładać do wygodnego przechowywania czy przenoszenia. Tył wykończony jest sztuczną skórą. Kolor czerwony.

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - jasnozielona

Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - jasnozielona
Hexagon Dice Tray (tacka na kości) - jasnozielona

Wysokiej jakości, pięknie wykonana welurowa tacka na kości w kształcie heksa o szerokości 19cm (po złożeniu). Dzięki klipsom tackę można łatwo składać o rozkładać do wygodnego przechowywania czy przenoszenia. Tył wykończony jest sztuczną skórą. Kolor jasnozielony.

Akcesoria do gier planszowych to miejsce dla prawdziwego fana planszówek. Kategoria ta bowiem zawiera wybrane przez nas najlepsze dodatki upiększające nasze gry planszowe. Co najważniejsze - w kategorii tej znajdziesz produkty pomagające utrzymać porządek w pudełku z grą czy zabezpieczyć jej komponenty. Osobną dużą kategorią są koszulki na karty do gier. Możesz wybierać wśród najlepszych firm światowych zajmujących się produkcją właśnie takich koszulek (Mayday, Sloyca, Ultra-Pro i inne).