Wydawca

Gry Rodzinne

Nieskomplikowane zasady, bardzo ładne wydanie, cała rodzina doskonale się przy nich bawi

Łąka

Łąka
Łąka

Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do pociagu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Kingdomino (edycja polska)

Kingdomino (edycja polska)
Kingdomino (edycja polska)

Kingdomino to wspaniała gra taktyczno - strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 69,90 zł
szt.

Azul: Witraże Sintry

Azul: Witraże Sintry
Azul: Witraże Sintry

W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Na skrzydłach

Na skrzydłach
Na skrzydłach

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica to limitowane wydanie, które cieszy oko warstwą estetyczną i dopracowaniem elementów. W zestawie znajdziemy precyzyjnie wykonane, zaprojektowane specjalnie z tej okazji plastikowe wagoniki i dworce zamknięte w wyjątkowych blaszanych puszkach. Sama gra doczekała się większej planszy i została wzbogacona o nowe grafiki, które dodatkowo upiększą karty biletów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 399,90 zł
szt.
  • nowość

Wyprawa do El Dorado

Wyprawa do El Dorado
Wyprawa do El Dorado

Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.

Dostępność: duża ilość

Agricola Rodzinna (nowa edycja)

Agricola Rodzinna (nowa edycja)
Agricola Rodzinna (nowa edycja)

Agricola to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.

Calico (edycja polska)

Calico (edycja polska)
Calico (edycja polska)

Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Niech nie zmyli Was wygląd.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa
Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Świętuj dwudziestolecie serii Carcassonne z edycją jubileuszową gry. Wyjątkowa edycja jubileuszowa to nasz sposób, by świętować dwudziestolecie serii Carcassonne wraz z Tobą. Święto to ma miejsce również na płytkach gry!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.
  • nowość

Catan: Gra planszowa

Catan: Gra planszowa
Catan: Gra planszowa

Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Catan: Gwiezdni Osadnicy

Catan: Gwiezdni Osadnicy
Catan: Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 309,90 zł
szt.

Dobble Chrono (edycja polska)

Dobble Chrono (edycja polska)
Dobble Chrono (edycja polska)

Odkryj zupełnie nowy wymiar gry w Dobble dzięki specjalnemu czasomierzowi oraz 5 nowym trybom rozgrywki! Dobble Chrono to zestaw, który pozwoli Ci zagrać aż na 10 różnych sposobów, zarówno samodzielnie, jak i z najbliższymi.

Dostępność: średnia ilość

Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble Gdzie jest Dory ?
Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble "Gdzie jest Dory?" to 30 różnych kart z symbolami pochodzącymi ze świata tego filmu. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć )

Dostępność: duża ilość

Dobble Kicia Kocia

Dobble Kicia Kocia
Dobble Kicia Kocia

Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. 

Dostępność: średnia ilość

Dobble Kraina Lodu 2

Dobble Kraina Lodu 2
Dobble Kraina Lodu 2

Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu. 

Dobble Zwierzaki

Dobble Zwierzaki
Dobble Zwierzaki

Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami!. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) )

Epoka Kamienia (Stone Age)

Epoka Kamienia (Stone Age)
Epoka Kamienia (Stone Age)

Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienia ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. Celem graczy jest sprostanie tym wszystkim wyzwaniom. Istnieję wiele dróg aby to zrobić, dzięki temu każdy może to zrobić na swój własny sposób.

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)
Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Jako prawdziwy Ninja, uczeń Wielkiego Sensei, musisz stale doskonalić swoje umiejętności. Nie wolno Ci osiąść na laurach! Nauka cięcia owoców to dopiero początek - teraz przyszedł czas na opanowanie sztuki combo. Będziesz musiał wyostrzyć zarówno swój miecz, jak i zmysły, by znaleźć najlepszy moment na pokrojenie dostępnych owoców. Fruit Ninja: Combo Party to gra przeznaczona dla 3-6 graczy łącząca mechanikę wymiany kart z planowaniem i spostrzegawczością.

Dostępność: średnia ilość

Hacienda (second edition)

Hacienda (second edition)
Hacienda (second edition)

Hacienda (znana też jako Hazienda) to gra, w której gracze współzawodniczą o tereny w na południowoamerykańskiej Pampie. Na planszy zlokalizowane są rynki, na które należy doprowadzić hodowane zwierzęta oraz obszary, które możemy zając wykładając odpowiednie karty.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 159,90 zł
szt.

Hej! To moja ryba!

Hej! To moja ryba!
Hej! To moja ryba!

W grze Hej, to moja ryba! będziesz zarządzać własną drużyną czterech głodnych pingwinów. Twoim zadaniem będzie uzyskanie jak najwyższego wyniku, a w tym celu musisz mądrze wybierać pola, na które będziesz przeskakiwać. Jednocześnie warto zwracać uwagę na to, co się dzieje na planszy - nieuważny gracz może zostać zablokowany przez pozostałych!

Jumanji Board Game Collector Replica

Jumanji Board Game Collector Replica
Jumanji Board Game Collector Replica

Wierna replika kultowej gry Jumanji. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy i zawiera instrukcję oraz wszystkie potrzebne do gry akcesoria. Pudełko jest o wymiarach 40,5 x 28 x 10 cm.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 699,90 zł
szt.

Karak

Karak
Karak

W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karak, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów.

Kingdomino: Duel

Kingdomino: Duel
Kingdomino: Duel

Kingdomino: Duel to kościane domino przeznaczone dla dwóch graczy, które opiera się na mechanice oryginalnego, bestsellerowego Kingdomino. Rzuć kośćmi, połącz je w domino i dołącz do swojego terytorium. Bądź szybszy od przeciwnika w zbieraniu wpływów, które pozwolą Ci skorzystać z dodatkowych umiejętności oraz zdobądź jak najwięcej punktujących koron, aby rządzić najpotężniejszym królestwem.

Dostępność: średnia ilość