Wydawca

Gry Rodzinne

Nieskomplikowane zasady, bardzo ładne wydanie, cała rodzina doskonale się przy nich bawi

Rodzinne

Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do pociagu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Azul: Witraże Sintry

Azul: Witraże Sintry
Azul: Witraże Sintry

W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Na skrzydłach

Na skrzydłach
Na skrzydłach

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica to limitowane wydanie, które cieszy oko warstwą estetyczną i dopracowaniem elementów. W zestawie znajdziemy precyzyjnie wykonane, zaprojektowane specjalnie z tej okazji plastikowe wagoniki i dworce zamknięte w wyjątkowych blaszanych puszkach. Sama gra doczekała się większej planszy i została wzbogacona o nowe grafiki, które dodatkowo upiększą karty biletów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 399,90 zł
szt.

Wyprawa do El Dorado

Wyprawa do El Dorado
Wyprawa do El Dorado

Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.

Dostępność: średnia ilość

Carcassonne Big Box (edycja polska)

Carcassonne Big Box (edycja polska)
Carcassonne Big Box (edycja polska)

Carcassonne Big Box to ekskluzywny zestaw, jako jedyny zawierający minidodatki znane z poprzedniej edycji gry! Big Box jest świetną opcją dla osób chcących rozpocząć swoją przygodę z grami planszowymi, jak i dla tych którzy chcą uzupełnić swoją kolekcję. Dzięki temu wydaniu gracze mogą dowolnie mieszać ze sobą poszczególne dodatki, zwiększając w ten sposób poziom trudności rozgrywki.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 229,90 zł
szt.

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa
Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Świętuj dwudziestolecie serii Carcassonne z edycją jubileuszową gry. Wyjątkowa edycja jubileuszowa to nasz sposób, by świętować dwudziestolecie serii Carcassonne wraz z Tobą. Święto to ma miejsce również na płytkach gry!

Dostępność: u dostawcy

Wysyłka w: (wysyłka do 3-5 dni)

Cena: 129,90 zł
szt.

Catan: Gra planszowa

Catan: Gra planszowa
Catan: Gra planszowa

Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.

Catan: Gwiezdni Osadnicy

Catan: Gwiezdni Osadnicy
Catan: Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 309,90 zł
szt.

Dobble Chrono (edycja polska)

Dobble Chrono (edycja polska)
Dobble Chrono (edycja polska)

Odkryj zupełnie nowy wymiar gry w Dobble dzięki specjalnemu czasomierzowi oraz 5 nowym trybom rozgrywki! Dobble Chrono to zestaw, który pozwoli Ci zagrać aż na 10 różnych sposobów, zarówno samodzielnie, jak i z najbliższymi.

Dostępność: średnia ilość

Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble Gdzie jest Dory ?
Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble "Gdzie jest Dory?" to 30 różnych kart z symbolami pochodzącymi ze świata tego filmu. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć )

Dostępność: duża ilość

Dobble Kicia Kocia

Dobble Kicia Kocia
Dobble Kicia Kocia

Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. 

Dobble Kraina Lodu 2

Dobble Kraina Lodu 2
Dobble Kraina Lodu 2

Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu. 

Dobble Star Wars: Mandalorian

Dobble Star Wars: Mandalorian
Dobble Star Wars: Mandalorian

Zabierz bohaterów takich jak Mandalorian, Grogu, Ahsoka Tano czy Kuiil gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem!

Dostępność: średnia ilość

Dobble Zwierzaki

Dobble Zwierzaki
Dobble Zwierzaki

Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami!. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) )

Epoka Kamienia (Stone Age)

Epoka Kamienia (Stone Age)
Epoka Kamienia (Stone Age)

Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienia ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. Celem graczy jest sprostanie tym wszystkim wyzwaniom. Istnieję wiele dróg aby to zrobić, dzięki temu każdy może to zrobić na swój własny sposób.

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)
Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Jako prawdziwy Ninja, uczeń Wielkiego Sensei, musisz stale doskonalić swoje umiejętności. Nie wolno Ci osiąść na laurach! Nauka cięcia owoców to dopiero początek - teraz przyszedł czas na opanowanie sztuki combo. Będziesz musiał wyostrzyć zarówno swój miecz, jak i zmysły, by znaleźć najlepszy moment na pokrojenie dostępnych owoców. Fruit Ninja: Combo Party to gra przeznaczona dla 3-6 graczy łącząca mechanikę wymiany kart z planowaniem i spostrzegawczością.

Dostępność: średnia ilość

Kingdomino: Duel

Kingdomino: Duel
Kingdomino: Duel

Kingdomino: Duel to kościane domino przeznaczone dla dwóch graczy, które opiera się na mechanice oryginalnego, bestsellerowego Kingdomino. Rzuć kośćmi, połącz je w domino i dołącz do swojego terytorium. Bądź szybszy od przeciwnika w zbieraniu wpływów, które pozwolą Ci skorzystać z dodatkowych umiejętności oraz zdobądź jak najwięcej punktujących koron, aby rządzić najpotężniejszym królestwem.

Dostępność: średnia ilość

Kroniki zamku Avel (plus promo)

Kroniki zamku Avel (plus promo)
Kroniki zamku Avel (plus promo)

Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 134,90 zł
szt.

Londyn (edycja polska)

Londyn (edycja polska)
Londyn (edycja polska)

Druga edycja kultowej gry Martina Wallace’a. Odbuduj Londyn po wielkim pożarze z 1666 roku. Czy zdecydujesz się wznosić wielkie budowle i niesamowite pałace? Czy poradzisz sobie z rosnącym ubóstwem? Myśl strategicznie, działaj mądrze i wygraj realizując swoją wizję miasta! W grze Londyn musisz odpowiednio zarządzać kartami, spłacić pobrane pożyczki na czas oraz dostosowywać się do bieżących potrzeb, aby wygrać.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 114,90 zł
szt.

Łąka

Łąka
Łąka

Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Memoir '44 (edycja angielska)

Memoir '44 (edycja angielska)
Memoir '44 (edycja angielska)

Memoir '44 to gra planszowa osadzona w realiach II Wojny Światowej. Przeznaczona jest dla 2 graczy (można grać też w 4 osoby - drużynowo), z których każdy kieruje jedną stroną konfliktu - państwami Osi (Niemcy) oraz Aliantami (Anglicy, Amerykanie, Francuzi). Całość rozgrywa się na froncie zachodnim, w roku 1944.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 259,90 zł
szt.

Na straganie

Na straganie
Na straganie

Twoim zadaniem jest sprzedać z zyskiem liczne naturalne towary, wyprodukowane na twojej farmie: mleko, jajka, miód oraz wełnę. Dzięki sile lokalnej społeczności będziesz czerpać korzyści nie tylko z własnych akcji, ale i z działań twoich przeciwników. Czy uda ci się zostać najbogatszym rolnikiem?

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Najlepsza gra o psach

Najlepsza gra o psach
Najlepsza gra o psach

Czy lubisz słodkie pieseły? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny - być jak najbardziej rozkoszne.