Wydawca

Gry Rodzinne

Nieskomplikowane zasady, bardzo ładne wydanie, cała rodzina doskonale się przy nich bawi

Łąka

Łąka
Łąka

Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.
  • nowość

Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do pociagu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Kingdomino (edycja polska)

Kingdomino (edycja polska)
Kingdomino (edycja polska)

Kingdomino to wspaniała gra taktyczno - strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki!

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 69,90 zł
szt.

Kanagawa (edycja polska)

Kanagawa (edycja polska)
Kanagawa (edycja polska)

W Kanagawie każdy z graczy wcieli się w artystę – i to nie byle jakiego, a ucznia samego mistrza Hokusaia. W czasie rozgrywki wszyscy uczniowie będą rywalizować o miano najlepszego malarza.
Rok 1840. Prefektura Kanagawa nad Zatoką Tokijską. Mistrz Hokusai decyduje się otworzyć szkołę dla artystów, by wykształcić swoich następców.

Azul: Witraże Sintry

Azul: Witraże Sintry
Azul: Witraże Sintry

W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 159,90 zł
szt.

Na skrzydłach

Na skrzydłach
Na skrzydłach

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica

Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica to limitowane wydanie, które cieszy oko warstwą estetyczną i dopracowaniem elementów. W zestawie znajdziemy precyzyjnie wykonane, zaprojektowane specjalnie z tej okazji plastikowe wagoniki i dworce zamknięte w wyjątkowych blaszanych puszkach. Sama gra doczekała się większej planszy i została wzbogacona o nowe grafiki, które dodatkowo upiększą karty biletów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 399,90 zł
szt.
  • nowość

Wyprawa do El Dorado

Wyprawa do El Dorado
Wyprawa do El Dorado

Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.

Dostępność: duża ilość

Diamenty

Diamenty
Diamenty

Świetna gra karciana, zapewniająca graczom dużo radości i zabawy. Każdy z graczy wciela się w postać poszukiwacza skarbów/diamentów i przemierza poszczególne kopalnie w poszukiwaniu ukrytych skarbów. Przeszukuj kopalnie, znajduj drogocenne kamienie, ale nie zapominaj, że takie wędrówki wiążą się z dużym ryzykiem.

7 słów

7 słów
7 słów

W tej grze słownej gracze muszą wymyślać jak najdłuższe słowa zawierające nie tylko litery widoczne na stole, ale mogą też dodawać inne, których potrzebują. Punkty dostaną jedynie za litery dostępne na stole, a im rzadsza litera, tym więcej daje punktów. Jakie jest najdłuższe znane Wam słowo? Pamiętajcie, żeby nie „przeintelektualizować” Waszych odpowiedzi!

Dostępność: średnia ilość

Agricola Rodzinna (nowa edycja)

Agricola Rodzinna (nowa edycja)
Agricola Rodzinna (nowa edycja)

Agricola to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.

Calico (edycja polska)

Calico (edycja polska)
Calico (edycja polska)

Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Niech nie zmyli Was wygląd.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Carcassonne: Edycja Jubileuszowa
Carcassonne: Edycja Jubileuszowa

Świętuj dwudziestolecie serii Carcassonne z edycją jubileuszową gry. Wyjątkowa edycja jubileuszowa to nasz sposób, by świętować dwudziestolecie serii Carcassonne wraz z Tobą. Święto to ma miejsce również na płytkach gry!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.
  • nowość

Catan: Gra planszowa

Catan: Gra planszowa
Catan: Gra planszowa

Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 115,90 zł
szt.

Catan: Gwiezdni Osadnicy

Catan: Gwiezdni Osadnicy
Catan: Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 309,90 zł
szt.

Colt Express (edycja polska)

Colt Express (edycja polska)
Colt Express (edycja polska)

11 lipca 1899 roku, o godzinie 10:00 rano pociąg ekspresowy Union Pacific wyjechał ze stacji Folsom w Nowym Meksyku, zabierając ze sobą 47 pasażerów. Po kilku minutach pasażerowie usłyszeli szybkie kroki dochodzące z … dachu pociągu, a chwilę później rozległy się strzały. Grupa uzbrojonych i bezlitosnych bandytów napadła na podróżnych...

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 119,90 zł
szt.

Dobble Chrono (edycja polska)

Dobble Chrono (edycja polska)
Dobble Chrono (edycja polska)

Odkryj zupełnie nowy wymiar gry w Dobble dzięki specjalnemu czasomierzowi oraz 5 nowym trybom rozgrywki! Dobble Chrono to zestaw, który pozwoli Ci zagrać aż na 10 różnych sposobów, zarówno samodzielnie, jak i z najbliższymi.

Dostępność: średnia ilość

Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble Gdzie jest Dory ?
Dobble Gdzie jest Dory ?

Dobble "Gdzie jest Dory?" to 30 różnych kart z symbolami pochodzącymi ze świata tego filmu. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć )

Dostępność: duża ilość

Dobble Kraina Lodu 2

Dobble Kraina Lodu 2
Dobble Kraina Lodu 2

Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu. 

Dobble Zwierzaki

Dobble Zwierzaki
Dobble Zwierzaki

Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami!. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) )

Epoka Kamienia (Stone Age)

Epoka Kamienia (Stone Age)
Epoka Kamienia (Stone Age)

Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienia ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. Celem graczy jest sprostanie tym wszystkim wyzwaniom. Istnieję wiele dróg aby to zrobić, dzięki temu każdy może to zrobić na swój własny sposób.

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)
Fruit Ninja: Combo Party (edycja polska)

Jako prawdziwy Ninja, uczeń Wielkiego Sensei, musisz stale doskonalić swoje umiejętności. Nie wolno Ci osiąść na laurach! Nauka cięcia owoców to dopiero początek - teraz przyszedł czas na opanowanie sztuki combo. Będziesz musiał wyostrzyć zarówno swój miecz, jak i zmysły, by znaleźć najlepszy moment na pokrojenie dostępnych owoców. Fruit Ninja: Combo Party to gra przeznaczona dla 3-6 graczy łącząca mechanikę wymiany kart z planowaniem i spostrzegawczością.

Dostępność: średnia ilość

Hacienda (second edition)

Hacienda (second edition)
Hacienda (second edition)

Hacienda (znana też jako Hazienda) to gra, w której gracze współzawodniczą o tereny w na południowoamerykańskiej Pampie. Na planszy zlokalizowane są rynki, na które należy doprowadzić hodowane zwierzęta oraz obszary, które możemy zając wykładając odpowiednie karty.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 159,90 zł
szt.

Hej! To moja ryba!

Hej! To moja ryba!
Hej! To moja ryba!

W grze Hej, to moja ryba! będziesz zarządzać własną drużyną czterech głodnych pingwinów. Twoim zadaniem będzie uzyskanie jak najwyższego wyniku, a w tym celu musisz mądrze wybierać pola, na które będziesz przeskakiwać. Jednocześnie warto zwracać uwagę na to, co się dzieje na planszy - nieuważny gracz może zostać zablokowany przez pozostałych!