Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Kategorie
Wydawca
Zalecany wiek
Wydanie
Instrukcja
Cena
-
od
do
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Countless Terrors 1-4 graczy
Duża, czteroosobowa mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
FFG - mata do gry Arkham Horror LCG: Narrow Escape
Mata z gumowanym antypoślizgowym tyłem, przydatna do grania w kolekcjonerskie gry karciane. Idealna do gry karcianej Arkham Horror.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Dla większego dobra
Dodatek "Dla większego dobra" to trzeci dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Przed Czarnym Tronem
Przed Czarnym Tronem to szósty, ostatni dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Sekretne imię
Dodatek Sekretne Imię to pierwszy dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - W szponach chaosu
W szponach chaosu to piąty dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Zapłata za grzechy
Dodatek Zapłata za grzechy to drugi dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Przerwany Krąg - Zjednoczenie i zwątpienie
Zjednoczenie i zwątpienie to czwarty dodatek cyklu "Przerwany Krąg" zawierający nowy scenariusz tej kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Zapomniana era - Czeluście Yoth
Zestaw Horror w Arkham: Gra karciana - Czeluście Yoth zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Zapomniana era - Miasto Archiwów
Miasto Archiwów po raz pierwszy pozwoli badaczom na przyjęcie zupełnie innej perspektywy – i to bardzo dosłownie. Na pewnych warunkach umysł badacza zostanie przeniesiony do ciała Ythianina. Należy traktować tę kartę tak, jakby zastępowała kartę badacza, jednak wszystkie osłabienia postaci działają także na nowe ciało.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Zapomniana era - Poza granicami czasu
Zestaw Poza granicami czasu zawiera kolejny scenariusz kampanii Zapomniana era. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Zapomniana era - Rozbita Wieczność
Zestaw Horror w Arkham: Gra karciana - Rozbita Wieczność zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Cykl Zapomniana era - Serce starszych
Zestaw Serce starszych zawiera kolejny scenariusz kampanii Zapomniana era. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Labirynty obłędu - Scenariusz
Pojedynczy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham. Labirynty obłędu to zupełnie nowa 80-kartowa przygoda. Badacze będą musieli pokonać tajemniczego geniusza, który porwał ich i zmusił do udziału w okrutnych eksperymentach. Jeśli chcą ujść z życiem, będą musieli rozwikłać jego pokrętne zagadki. I muszą się spieszyć – w tej pułapce nie są sami…
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Morderstwo w Hotelu Excelsior – Scenariusz
Co wydarzyło się w Hotelu Excelsior? Zegar tyka, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Czy uda Wam się odkryć kryjącą się za tą makabryczną zbrodnią prawdę i oczyścić własne imię? A może staniecie się następnymi ofiarami? Prawda gdzieś tu jest, ale musicie ją odnaleźć. Pakujcie bagaże i zameldujcie się w Hotelu Excelsior!
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Nathaniel Cho – Talia początkowa badacza
Na przestrzeni pięciu różnych cykli Horror w Arkham: Gry karcianej z każdym rozszerzeniem mieliście okazję napotkać nowych badaczy, tym samym zyskując nowe możliwości tworzenia i rozbudowywania swych talii, by stawić czoła rozmaitym mitom. Teraz, możecie zgłębiać nieznane w towarzystwie kolejnego nowego śmiałka, dołączającego do waszych przygód dzięki Talii początkowej badacza – Nathaniel Cho.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Strażnicy Otchłani - Scenariusz
Pojedynczy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham. Labirynty obłędu to zupełnie nowa 80-kartowa przygoda. Badacze będą musieli pokonać tajemniczego geniusza, który porwał ich i zmusił do udziału w okrutnych eksperymentach. Jeśli chcą ujść z życiem, będą musieli rozwikłać jego pokrętne zagadki. I muszą się spieszyć – w tej pułapce nie są sami…
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Bezwymiarowe i niewidzialne
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 225-259 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Essex County Express
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 147-183 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Gdzie czeka zagłada
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 260-298 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Krew na ołtarzu
Krew na ołtarzu zawiera IV scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 184-224 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Muzeum Miskatonic
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Mitów - Zagubieni w czasie i przestrzeni
Zagubieni w czasie i przestrzeni zawiera VII scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera karty 299-333 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Dostępność: niedostępny
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw podstawowy
Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami.
Dostępność: niedostępny