Znaleziono produktów: 120

Ganges (edycja polska)

Ganges (edycja polska)
Ganges (edycja polska)

Gracze wcielają się w radżów, którzy rywalizują o sławę i bogactwo. Gracze wysyłają swoich pracowników na różne pola akcji, aby zdobyć pieniądze i kości, które posłużą im do rozbudowy własnych prowincji. GANGES to pięknie wykonana eurogra o złożonych, ale łatwych do wytłumaczenia zasadach.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 169,90 zł
szt.

Potwory w Tokio (edycja 2016)

Potwory w Tokio (edycja 2016)
Potwory w Tokio (edycja 2016)

Wciel się w jednego z potworów i dołącz do walki o dominacje nad Tokio. Atakuj inne potwory, lecz swoje rany i zdobywaj energię, która pozwoli ci stać się jeszcze bardziej przerażającym monstrum. Istnieją dwie drogi do zwycięstwa: zniszczenie Tokio lub unicestwienie innych potworów. Którą ty wybierzesz?

Polowanie na robale deluxe

Polowanie na robale deluxe
Polowanie na robale deluxe

Zdobądź smakowite robale (i jabłuszko z mięsnym nadzieniem)! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Pomogą ci w tym różni specjaliści – sprytna łasica, głodny kruk czy wysiadująca kura. Możesz rzucać kilka razy, ale jeśli za bardzo zaryzykujesz, spalisz rzut i obejdziesz się smakiem!

Ryzyk Fizyk

Ryzyk Fizyk
Ryzyk Fizyk

Ryzyk Fizyk to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe, niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie.

Ryzyk Fizyk Family

Ryzyk Fizyk Family
Ryzyk Fizyk Family
Ile razy w ciągu dnia dzięcioł uderza w drzewo? Znasz odpowiedź? Postaw pionek na swojej tabliczce. Myślisz, że ktoś inny wie lepiej? Postaw pionek na jego odpowiedzi. Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie! W edycji familijnej zebrano pytania dostosowane do gry w rodzinnym gronie. Uproszczone zasady pozwolą bawić się nawet młodszym dzieciom.

Ubongo (edycja polska)

Ubongo (edycja polska)
Ubongo (edycja polska)

W Ubongo plansza składa się z sześciu rzędów. W każdym rzędzie kładziemy 12 klejnotów w różnych kolorach i każdy z graczy umieszcza swój pionek na początku wybranego rzędu. Każdy z graczy otrzymuje kartę, na której znajduje się kształt składający się z kilku pól. Wraz z kartą każdy gracz otrzymuje także dwanaście żetonów ...

Supernogi stonogi

Supernogi stonogi
Supernogi stonogi

Rzuć kostkami i zdobądź buty dla swojej stonogi. Musisz podejmować decyzje, ile butów i w jakim kolorze chcesz zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga będzie najdłuższa, czyli będzie miała najwięcej butów. Supernogi stonogi to kontynuacja bestsellerowej gry dla dzieci Nogi stonogi. Zawiera ona elementy znane z pierwszej części oraz 4 rozszerzenia. Dodatki urozmaicają rozgrywkę i umożliwiają grę nawet 6 osobom. Można je wprowadzać pojedynczo albo grać ze wszystkimi naraz!

Torres (edycja polska)

Torres (edycja polska)
Torres (edycja polska)

Seria niszczycielskich tornad wywołanych przez wrogich magów podczas ostatniej wojny obróciła wszystkie królewskie zamki w ruiny. Pozostały jedynie fundamenty tych olśniewających budowli. Wojna pozbawiła króla nie tylko zamków, ale także młodości. Teraz podstarzały już król musi wybrać sukcesora spośród swoich synów. Zaprzągł więc ich do odbudowy zamków i obiecał tron temu, który odbuduje najwyższe i największe zamki.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 129,90 zł
szt.

Duuuszki. Za piec 12.00

Duuuszki. Za piec 12.00
Duuuszki. Za piec 12.00

„Duuuszki za pięć 12:00” to najnowsza wersja imprezowego hitu. W pudełku jest 9 nowych przedmiotów i 4 warianty gry, które urozmaicają rozgrywkę i znacznie podnoszą poziom trudności. W zależności od karty, gracze łapią przedmiot, odczytują godzinę na zegarze, lub nazywają kolory obiektów odbitych w lustrze.

Re Re Kum Kum (rerekumkum)

Re Re Kum Kum (rerekumkum)
Re Re Kum Kum (rerekumkum)

Ukryty wśród zarośli staw przyciąga żaby z całej okolicy. Dawno temu odbył się tutaj koncert sławnego artysty – Mieczysława Frogga. Na jego cześć na największym z liści nenufaru został postawiony pomnik, a miejsce to nazwano Liściem Frogga. Obok pomnika umieszczono cenną pamiątkę – okulary wielkiego śpiewaka.

Ryzyk Fizyk: Vegas

Ryzyk Fizyk: Vegas
Ryzyk Fizyk: Vegas

Ze względu na tematykę wielu pytań – dodatek jest odpowiedni dla dorosłych graczy. Ile wynosi suma wszystkich liczb na polach ruletki? Jaki procent Polaków śpi nago? W tym dodatku zebrano imprezowe, ciekawe i często pikantne pytania skierowane do dorosłych graczy. Dodatkowa dwustronna plansza wprowadza nowe pola do obstawiania oraz punktacji. Zestaw zawiera także plastikowy podajnik na pytania, z którego wygodnie będzie korzystać w trakcie gry.

Siatka

Siatka
Siatka

Zostań liderem drużyny siatkarskiej. Odbierz serw, rozegraj piłkę i zdobądź punkt. A może zaskoczysz przeciwnika asem serwisowym, atakiem z drugiej piłki lub potrójnym blokiem? W grze Siatka gracze wcielają się w trenerów drużyn siatkarskich. Za pomocą kostki ruchu rozgrywają piłkę, starają się przebić ją na drugą stronę siatki i zdobyć punkt. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne wykorzystanie zdolności siatkarzy oraz kart taktyki. Wygra gracz, który pierwszy zdobędzie 9 punktów.

Ewolucja (edycja polska)

Ewolucja (edycja polska)
Ewolucja (edycja polska)

Wolisz znosić jajka czy mieć długą szyję? W grze „Ewolucja” rozwijasz swoje gatunki zwierząt w zmiennym ekosystemie. Wobec ciągłego braku pożywienia i zagrożenia atakiem drapieżników twoje gatunki będą musiały się adaptować, aby przetrwać. Ewolucja to ciekawa, średnio ciężka gra z mocną interakcją, która spodoba się zarówno zaawansowanym graczom, jak i tym, którzy dopiero zaczynają poznawać bardziej skomplikowane gry planszowe.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 149,90 zł
szt.

Potwory w Tokio: Power Up! Doładowanie (nowa edycja)

Potwory w Tokio: Power Up! Doładowanie (nowa edycja)
Potwory w Tokio: Power Up! Doładowanie (nowa edycja)

Życie w Tokio stało się jeszcze bardziej niebezpieczne. W mieście pojawił się nowy potwór - niesamowity Pandakaï! Pozostałe potwory muszą zmutować i ewoluować, by stawić mu czoła. Walka o Tokio już nigdy nie będzie taka sama. Pudełko Potwory w Tokio: Power Up! Doładowanie zawiera karty pasujące zarówno do nowej jak i starej edycji Potworów w Tokio.

Fits Travel

Fits Travel
Fits Travel

Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą - wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć. Zapełnij swoją planszę klockami o różnych kształtach. Weź wskazany klocek, dowolnie go obróć i przesuń na dół swojej rampy.

Pojedynek Superbohaterów DC Deck Building Game

Pojedynek Superbohaterów DC Deck Building Game
Pojedynek Superbohaterów DC Deck Building Game

Gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii! Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics – BATMANA, FLASHA, WONDER WOMAN i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo!

Dostępność: niedostępny

Cena: 104,90 zł

Pojedynek Superbohaterów DC: Kryzys

Pojedynek Superbohaterów DC: Kryzys
Pojedynek Superbohaterów DC: Kryzys

Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy wprowadza nowy tryb gry z „tajnymi rolami”. Jeden z graczy jest spiskowcem, który stara się udaremnić plany współgraczy. Komu zaufasz w tej grze wzajemnych podejrzliwości?

Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy

Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy

Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy wprowadza nowy tryb gry z „tajnymi rolami”. Jeden z graczy jest spiskowcem, który stara się udaremnić plany współgraczy. Komu zaufasz w tej grze wzajemnych podejrzliwości?

Wieczne zło i Pojedynek Superbohaterów DC: Łotrzy

Wieczne zło i Pojedynek Superbohaterów DC: Łotrzy
Wieczne zło i Pojedynek Superbohaterów DC: Łotrzy

Dodatek wprowadza nowe postacie z Galerii Łotrów – przeciwników FLASHA znanych z serialu czy komiksów. Wciel się w Kapitana Chłoda, Władcę Luster, Trickstera lub innych zbirów. Wykorzystaj zdolności superprzestępców oraz nowoczesną technologię, by pokonać FLASHA i jego sprzymierzeńców.

Fits (edycja polska)

Fits (edycja polska)
Fits (edycja polska)

Świetne wykonanie - plastikowe rampy oraz przestrzenne klocki. FITS to szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna. Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w "Tetrisie", jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne.

Głodostwory

Głodostwory
Głodostwory

Głodostwory to zwariowana gra kooperacyjna dla 3-6-osobowej drużyny, doskonała na imprezy i spotkania w gronie znajomych, ale nie tylko. Podczas rozgrywek jest głośno, śmiesznie, chaotycznie i zawsze brakuje czasu - jak w prawdziwej knajpie w godzinach szczytu. Jedyną różnicą jest to, że klientami są głodne potwory, monstrualnie wymagające. Lubią zjeść tłusto i dużo, a im obrzydliwsza potrawa - tym lepsza.

Goool! Mistrzostwa

Goool! Mistrzostwa
Goool! Mistrzostwa

Jesteś menadżerem piłkarskiej drużyny. Przed tobą najważniejszy mecz mistrzostw. Przyjmij odpowiednią taktykę i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa. Goool! Mistrzostwa to rozbudowana wersja bestsellerowej gry „Goool! Większe boisko, 11 zawodników w każdej drużynie, dodatkowe zasady (aut, przejęcie piłki, rzut rożny, parady bramkarzy i inne) zapewnią jeszcze więcej futbolowych emocji i dostarczają pełną symulację wielkiej piłki!

Łap za słówka!

Łap za słówka!
Łap za słówka!

Łap za słówka! to wesoła gra imprezowa, w której gracze wymyślają słowa na czas. Ale uwaga! Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy. Bacznie obserwuj sytuację na stole i nie daj się złapać za słówko! Łap za słówka! to międzynarodowy bestseller, który idealnie sprawdzi się na imprezę i do rodzinnego grania przed obiadem. Dzięki prostym zasadom sprawdzi się w każdej sytuacji.

Na lody!

Na lody!
Na lody!

Ola zamawia 2 pączki, a Ala 3 kawałki ciasta. Odwróć kafelki i przygotuj słodycze zgodnie z zamówieniem! W grze Na lody ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę! Na lody to pełna uroku i słodkości prosta gra z serii Dobra gra w dobrej cenie.

Dostępność: ostatnie sztuki!

Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)

Cena: 19,90 zł